Quote from Funbeat user on 16 September 2014, 12:36har nu fått ihop 1020 km. 🙂 men mitt mål var 1500 km. och dit är ännu långt ! 🙂
Ska inte ge mig ! (t+)
har nu fått ihop 1020 km. 🙂 men mitt mål var 1500 km. och dit är ännu långt ! 🙂
Ska inte ge mig ! (t+)
Quote from Funbeat user on 16 September 2014, 19:07Då satte vi samma nivå på målet vid årets början Juhani. Själv har jag nått 1402km med dagens pass så det ser ljust ut att nå målet.
Då satte vi samma nivå på målet vid årets början Juhani. Själv har jag nått 1402km med dagens pass så det ser ljust ut att nå målet.
Quote from Funbeat user on 16 September 2014, 21:01Min mätare står på 1017 km hade en idé om dubbla distansen i början av året, är inte riktigt lika entusiastisk längre, har ju några cyklar att nöta på också.
Min mätare står på 1017 km hade en idé om dubbla distansen i början av året, är inte riktigt lika entusiastisk längre, har ju några cyklar att nöta på också.
Quote from Funbeat user on 17 September 2014, 08:25Själv kan jag konstatera att jag inte kommer nå mitt mål. Problem med undersidan av höger fot sätter käppar i hjulet för mig. Hoppas jag bara blir skadefri inom kort så jag kan börja komma upp i de pass jag vill göra igen.
-Jimmy
Själv kan jag konstatera att jag inte kommer nå mitt mål. Problem med undersidan av höger fot sätter käppar i hjulet för mig. Hoppas jag bara blir skadefri inom kort så jag kan börja komma upp i de pass jag vill göra igen.
-Jimmy
Quote from Funbeat user on 17 September 2014, 20:22Grattis Juhani, Mats N och Börje för att ni har klarat av 1007 km i år!
Skål!
Kram,
Jenny
Grattis Juhani, Mats N och Börje för att ni har klarat av 1007 km i år!
Skål!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 18 September 2014, 19:13Mats ! Du kommer att klara målet ! 🙂 men mig är det inte så säkert !
men året är inte ännu slut att det finns alltid hopp ! 🙂Tack ! Jenny ! Grattis ! till alla som har klarat målet till det här år !
Och vi andra gör det bästa ! 🙂
Mats ! Du kommer att klara målet ! 🙂 men mig är det inte så säkert !
men året är inte ännu slut att det finns alltid hopp ! 🙂
Tack ! Jenny ! Grattis ! till alla som har klarat målet till det här år !
Och vi andra gör det bästa ! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2014, 20:59Är såååå jätteglad 🙂 idag har jag passerat 1007 km (hv) Jag måste säga, att denna grupp har peppar en när det går tungt ibland (t+) Tack alla positiva människor här 😀
Är såååå jätteglad 🙂 idag har jag passerat 1007 km (hv) Jag måste säga, att denna grupp har peppar en när det går tungt ibland (t+) Tack alla positiva människor här 😀
Quote from Funbeat user on 20 September 2014, 17:56Grattis Veronica!
Väl kämpat, det skålar vi för!
Kram,
Jenny
Grattis Veronica!
Väl kämpat, det skålar vi för!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 06:46Tack Jenny 🙂 det blev lite göttit i helgen 😉 det är man värd 😀
kram Lotta
Tack Jenny 🙂 det blev lite göttit i helgen 😉 det är man värd 😀
kram Lotta
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 18:57Grattis ! Veronica ! 🙂
Har nu fått i hop 1045 km. 🙂
Grattis ! Veronica ! 🙂
Har nu fått i hop 1045 km. 🙂