Quote from Funbeat user on 11 October 2014, 20:43Känner att jag kommer få det riktigt tufft med att uppnå mitt mål, då jag var skadad i 4 månader.. så jag är uppe i 500 nu, ökar stadigt, men tror jag får satsa på kanske 750 😉
Känner att jag kommer få det riktigt tufft med att uppnå mitt mål, då jag var skadad i 4 månader.. så jag är uppe i 500 nu, ökar stadigt, men tror jag får satsa på kanske 750 😉
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 06:40Håller tummarna Madelene (t+) inte roligt att vara skadad 🙁 härligt att du är tillbaka 🙂
Håller tummarna Madelene (t+) inte roligt att vara skadad 🙁 härligt att du är tillbaka 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 08:43????? Daniel! :D(t+)
Jag har kompenserat dig genom att vara rejält onykter på en 70-årsfest..
????? Daniel! :D(t+)
Jag har kompenserat dig genom att vara rejält onykter på en 70-årsfest..
Quote from Elias Engqvist on 13 October 2014, 22:20Var det du som fyllde 70 eller fyllde du bara?
Var det du som fyllde 70 eller fyllde du bara?
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 22:49Tack illbatting! Och ytterligare ett tack för att du kompensera för min uteblivna fylla där. 🙂
Tack illbatting! Och ytterligare ett tack för att du kompensera för min uteblivna fylla där. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2014, 09:00Varsågod Daniel.
Jag brukar inte vara svår med att ställa upp när det gäller sådana uppgifter.Bra fråga Christer. Jag har fortfarande faktiskt ingen aning.
Det enda jag minns var en blondin i röd paljettklänning som spelade trombon, men ärligt talat är
Varsågod Daniel.
Jag brukar inte vara svår med att ställa upp när det gäller sådana uppgifter.
Bra fråga Christer. Jag har fortfarande faktiskt ingen aning.
Det enda jag minns var en blondin i röd paljettklänning som spelade trombon, men ärligt talat är
Quote from Funbeat user on 14 October 2014, 22:00Mitt årsmål är nu nått, 1005 km sprungna idag. Det redan i Oktober så jag är grymt nöjd. Dock får ölfirandet vänta till nästa löptur för tråden hette visst 1007 km i år...
Mitt årsmål är nu nått, 1005 km sprungna idag. Det redan i Oktober så jag är grymt nöjd. Dock får ölfirandet vänta till nästa löptur för tråden hette visst 1007 km i år...
Quote from Elias Engqvist on 15 October 2014, 00:33Låter som en bra fest!
Låter som en bra fest!
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 17:20Låter bra Jonas fest till helgen.
Låter bra Jonas fest till helgen.
Quote from Funbeat user on 1 November 2014, 18:37hittills : 1189 km. Ännu kvar i året ! 🙂
hittills : 1189 km. Ännu kvar i året ! 🙂