Quote from Funbeat user on 18 November 2014, 16:00Passerade Danmark 26:e oktober.
Ingen Tuborg Julöl.
Däremot Royal, som ej var lika god.
Carlsberg hade en som försvann. Tyvärr.PS. Carlsberg äger numera Tuborg, men varför behålla Tuborg julöl.
Ibland är livet väl hårt. 😉
Passerade Danmark 26:e oktober.
Ingen Tuborg Julöl.
Däremot Royal, som ej var lika god.
Carlsberg hade en som försvann. Tyvärr.
PS. Carlsberg äger numera Tuborg, men varför behålla Tuborg julöl.
Ibland är livet väl hårt. 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2014, 06:44Hej på er 🙂 har en liten fråga 😀 Min bror har börjat springa med mig, vilket är superkul (V) kan man dela med sig rundan till honom? Han har också funbeat, men glömde mobilen.
Hej på er 🙂 har en liten fråga 😀 Min bror har börjat springa med mig, vilket är superkul (V) kan man dela med sig rundan till honom? Han har också funbeat, men glömde mobilen.
Quote from Funbeat user on 21 November 2014, 09:20????? Per! :D(t+)
Blir man inte lite dehydrerad efter en dryg halvmara..?
????? Per! :D(t+)
Blir man inte lite dehydrerad efter en dryg halvmara..?
Quote from Funbeat user on 22 November 2014, 12:32Grattis Per
Grattis Per
Quote from Funbeat user on 22 November 2014, 13:29Lite törstig blev jag allt, men det fick vänta till kvällen pga bilkörning, sedan kom en Frosty Bulldog till undsättning.
Gav ultraintervaller ett försök i natt, nu blir det till att släcka törsten/begrava sorgen/fira klokhet att kliva av när temperature
Lite törstig blev jag allt, men det fick vänta till kvällen pga bilkörning, sedan kom en Frosty Bulldog till undsättning.
Gav ultraintervaller ett försök i natt, nu blir det till att släcka törsten/begrava sorgen/fira klokhet att kliva av när temperature
Quote from Funbeat user on 8 December 2014, 19:281285 km. hittills och ska ta nu i ute bastun en vete Sandels . 🙂 Skål ! 🙂
1285 km. hittills och ska ta nu i ute bastun en vete Sandels . 🙂 Skål ! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2014, 07:26Grattis och skål, Juhani!
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Juhani!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 29 December 2014, 16:25I början av november reviderade jag ju årsmålet till 1200 km. Efter dagens tur är det nått, då summan just nu visar lite drygt 1204 km. Skål!
I början av november reviderade jag ju årsmålet till 1200 km. Efter dagens tur är det nått, då summan just nu visar lite drygt 1204 km. Skål!
Quote from Funbeat user on 30 December 2014, 07:27Grattis Göran!
Skål!
Kram,
Jenny
Grattis Göran!
Skål!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 31 December 2014, 11:40Grattis till alla som uppnådde sitt mål.
Sprang just sista passet för i år. I år kom jag upp i årsmålet och sprang 114 mil vilket är något mer än förväntat. Målet för nästa år får bli att nå upp i minst 114 mil igen.
Gott nytt löparår på er!
Grattis till alla som uppnådde sitt mål.
Sprang just sista passet för i år. I år kom jag upp i årsmålet och sprang 114 mil vilket är något mer än förväntat. Målet för nästa år får bli att nå upp i minst 114 mil igen.
Gott nytt löparår på er!