Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 15:20Samtidigt är det väl det som är "nyttan" med att träna till musik; att man glömmer bort sig i musiken och bara låta träningen flyta på i den takt som kroppen känner nyttig för dagen.
Däremot springer jag aldrig lopp med musik då jag tycker man missar myck
Samtidigt är det väl det som är "nyttan" med att träna till musik; att man glömmer bort sig i musiken och bara låta träningen flyta på i den takt som kroppen känner nyttig för dagen.
Däremot springer jag aldrig lopp med musik då jag tycker man missar myck
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 15:20TACK..
tar allt till mig, men summan av kardemumman, är nog
Att jag borde träna oftare, och
att jag ska försöka springa snabbare i böran, i 6.00 tempo iaf, till att börja med, så jag får känna hur det känns.
Har som som ngn av er såg problem med bena, me
TACK..
tar allt till mig, men summan av kardemumman, är nog
Att jag borde träna oftare, och
att jag ska försöka springa snabbare i böran, i 6.00 tempo iaf, till att börja med, så jag får känna hur det känns.
Har som som ngn av er såg problem med bena, me
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 15:24Oj ser att jag fått mera svar, ska åka hem o läsa allt under lugn o ro...
Tack igen
Oj ser att jag fått mera svar, ska åka hem o läsa allt under lugn o ro...
Tack igen
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 19:53+1 på Mikael Forsström, everytime.
Not: jag kollade inte din kalender innan jag gav min rekommendation, som Annelie gjorde. Annelie har rätt i att det inte är roligt att vara skadad, så naturligtvis bör du vara fit-for-fight innan du kör det program jag
+1 på Mikael Forsström, everytime.
Not: jag kollade inte din kalender innan jag gav min rekommendation, som Annelie gjorde. Annelie har rätt i att det inte är roligt att vara skadad, så naturligtvis bör du vara fit-for-fight innan du kör det program jag
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 19:59Jag håller med flera av de ovanstående...
1. För att bli bra/bättre på att springa måste du ju göra just det - springa. 3 pass i veckan är rimligt och bra för de flesta.
2. Komplettera löpningen med annan träning, som styrketräning och alternativ cardio
Jag håller med flera av de ovanstående...
1. För att bli bra/bättre på att springa måste du ju göra just det - springa. 3 pass i veckan är rimligt och bra för de flesta.
2. Komplettera löpningen med annan träning, som styrketräning och alternativ cardio
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 21:32Läs runt på forumet eller andra forum om vad det finns för system i kroppen och lär dig vad varje pass har för syfte. Det är lättare att göra något man förstår 🙂
Läs runt på forumet eller andra forum om vad det finns för system i kroppen och lär dig vad varje pass har för syfte. Det är lättare att göra något man förstår 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 03:5110 km på 1h 5min är 9,23 km/h eller 6:30 min/km.
Springer du på löpband i ett gym?Ställ in hastigheten på 9,3 km/h nästa gång och spring 1 timma.
För varje träningspass ökar du med 0,1 km/h.
Efter 8 pass gör du 10 km på exakt 1 timma.När det börjar ta
10 km på 1h 5min är 9,23 km/h eller 6:30 min/km.
Springer du på löpband i ett gym?
Ställ in hastigheten på 9,3 km/h nästa gång och spring 1 timma.
För varje träningspass ökar du med 0,1 km/h.
Efter 8 pass gör du 10 km på exakt 1 timma.
När det börjar ta
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 22:38Tsck för alla tips. Sprang blodomloppet i10km i Stockholm på 59min 58sek hahahaha
Tsck för alla tips. Sprang blodomloppet i10km i Stockholm på 59min 58sek hahahaha
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 06:16Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 07:12Grattis. Jag hoppas dessutom att du gjorde det med musik i öronen 🙂
Grattis. Jag hoppas dessutom att du gjorde det med musik i öronen 🙂