Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 10:43Falla på en tjockmatta i bästa fall skulle jag vilja säga? Tycker det var många (ovanligt många?) som landade och föll ner i "lådan" där man sätter staven i årets OS-tävling??
Falla på en tjockmatta i bästa fall skulle jag vilja säga? Tycker det var många (ovanligt många?) som landade och föll ner i "lådan" där man sätter staven i årets OS-tävling??
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 15:38Lät ju som att det var byig vind o det spelar kanske roll om man hoppa 5-6 meter.
Principen är ju att använda farten till att kunna trycka ihop staven, och sedan pendla upp med kroppen samtidigt som staven rätar ut sig, Med tillräckligt mjuk stav kan ma
Lät ju som att det var byig vind o det spelar kanske roll om man hoppa 5-6 meter.
Principen är ju att använda farten till att kunna trycka ihop staven, och sedan pendla upp med kroppen samtidigt som staven rätar ut sig, Med tillräckligt mjuk stav kan ma
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 12:12I år har sprungit 1500 meter med tiden 4:48. Nära min PB. Är snart 50 år gammal. 😉
4:33 är snabbt Säger jag. 🙂
I år har sprungit 1500 meter med tiden 4:48. Nära min PB. Är snart 50 år gammal. 😉
4:33 är snabbt Säger jag. 🙂