Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 08:17Du klarar defnitivt inte sub 10 med 2-3 träningspass per vecka, om du inte har en lång träningsbakgrund och en fantastisk talang för konditionssporter. För dom flesta krävs det att man kört ett par rundor tidigare, har ett bra träningsupplägg under minst
Du klarar defnitivt inte sub 10 med 2-3 träningspass per vecka, om du inte har en lång träningsbakgrund och en fantastisk talang för konditionssporter. För dom flesta krävs det att man kört ett par rundor tidigare, har ett bra träningsupplägg under minst
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 08:22Snicksnack.
Snicksnack.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 08:48Lyssna inte på Johannes.
Jag cyklade visserligen en bit över 10 timmar men med långt sämre förutsättningar än de Johannes verkar anse nödvändiga.
Innan min VR hade jag år av intensivt festande och ganska vilt uteliv. Visserligen tränade jag en del, mest p
Lyssna inte på Johannes.
Jag cyklade visserligen en bit över 10 timmar men med långt sämre förutsättningar än de Johannes verkar anse nödvändiga.
Innan min VR hade jag år av intensivt festande och ganska vilt uteliv. Visserligen tränade jag en del, mest p
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 09:04Lyssna inte på Johannes. Jag gjorde 10:11 på en hybrid med 130 mil i benen o tre pass i veckan från snösmältning till VR. Visst har jag lång träningsbakgrund och jag hade gjort ett hyfsat vasalopp den vintern, men då hade jag cyklat nästan inget under 25
Lyssna inte på Johannes. Jag gjorde 10:11 på en hybrid med 130 mil i benen o tre pass i veckan från snösmältning till VR. Visst har jag lång träningsbakgrund och jag hade gjort ett hyfsat vasalopp den vintern, men då hade jag cyklat nästan inget under 25
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 09:26Ja, det är intressant hur lätt alla verkar ha för allting när man läser runt på olika forum. Vätternrundan på 10 tim trots att man knappt cyklat förut. Likadant med Vasaloppet, där folk säger att de tränat 10 mil totalt innan och ändå skuttar i mål i Mora
Ja, det är intressant hur lätt alla verkar ha för allting när man läser runt på olika forum. Vätternrundan på 10 tim trots att man knappt cyklat förut. Likadant med Vasaloppet, där folk säger att de tränat 10 mil totalt innan och ändå skuttar i mål i Mora
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 09:2713 h inkl en timmes stopp innebär en medelfart på 25 km/h. Det grejar vem som helst lätt, i alla fall om man slipper dra hela vägen själv.
Sen tycker jag att det finns en charm med att ta det hela gradvis. Ha 13 timmar som mål (skamgräns) i år men med am
13 h inkl en timmes stopp innebär en medelfart på 25 km/h. Det grejar vem som helst lätt, i alla fall om man slipper dra hela vägen själv.
Sen tycker jag att det finns en charm med att ta det hela gradvis. Ha 13 timmar som mål (skamgräns) i år men med am
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 09:29V(ingel)R(undan) handlar mest om att sitta på rulle och att kunna ta i några gånger för att komma in på hjul igen.
Givet är att det är svårt med rullen om man inte vet var den finns.
V(ingel)R(undan) handlar mest om att sitta på rulle och att kunna ta i några gånger för att komma in på hjul igen.
Givet är att det är svårt med rullen om man inte vet var den finns.
Quote from ellen olsson on 18 March 2010, 11:02> Jag vet flera som på sin första VR siktade på 9 timmar och lyckades med det. Vad gör man sen?
Det enda raka: Skiter i VR.
> Jag vet flera som på sin första VR siktade på 9 timmar och lyckades med det. Vad gör man sen?
Det enda raka: Skiter i VR.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 11:07Om du vill köra med Hisingens CK så har vi organiserade träningar 3 gånger i veckan, dels från Hisingen samt Ericsson i Mölndal..
Du kan säkert träffa fler som har samma mål som du innom HCK 🙂
Här är mer info om vårt träningsprogram
http://www.hisinge
Om du vill köra med Hisingens CK så har vi organiserade träningar 3 gånger i veckan, dels från Hisingen samt Ericsson i Mölndal..
Du kan säkert träffa fler som har samma mål som du innom HCK 🙂
Här är mer info om vårt träningsprogram
http://www.hisinge
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 11:41Henrik, allvarligt: i så fall skulle du nog vinna en del på att ha en tränare.
Henrik, allvarligt: i så fall skulle du nog vinna en del på att ha en tränare.