Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykel2-3 p/v Vätternrundan?
You need to log in to create posts and topics.

Det skulle jag säkert. Och det skulle nog de ca. 7 000 som kom in på en sämre tid än mig också göra. Eller också tränar de inte alls. Det vet jag förstås inte.

Vad jag menade var att eftersom du lägger ned mycket tid o energi (om amn ser vad du reggat o att du har en blogg) på träningen kan du nog få ut mer i resultat. För dem som tränar 50 mil och är nöjda med att cykla VR på 14 timmar finns det kanske mindre a

Ja, och det håller jag som sagt med om. Vad jag menar är att jag inte tror att jag tränar så väldigt annorlunda jämfört med andra motionärer. Eller nu kanske jag gör det i och med att jag tränar flera saker samtidigt, men inför de vätternrundor jag kört t

Tränar och kör du ihop med andra?

Inte just nu. Inför senaste vätternrundan tränade jag en del tillsammans med min far. Plus att vi åkte några motionslopp då.

Menade om du kör VR ihop med andra i en grupp med tidplan eller om du kör den helt solo. Ofta stor skillnad. Min första gick på 13.25 med 75 mil i benen, ett år senare ihop med bra gäng o 250 mil i benen gick det på 9.32. Framförallt gänget gjorde skillna

Jag körde även Vätternrundan ihop med min far och hakade på de gäng som råkade komma i vår närhet. 🙂 Jag kan tänka mig att det gör en viss skillnad att åka hela varvet med ett och samma gäng.

Min första runda körde jag " ensam", men jag hängde på olika klungor som jag tyckte körde bra.

Johannes, bara för att du inte klarar sub10 betyder ju inte det att trådskaparen inte kan göra det..

http://www.sciencedaily.com/releases/2010/03/100311123639.htm