Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Frågar mig vem som köper ett par Asics Kinsei på Löplabbet för 2 400 spänn??? Skorna väger dessutom nästan 350 gr.....! För 2.400 kan man få en ok skidpjäxa på rea... Kör själv med Nike Pegasus, Nike Elite 4, Adidas Ride och Puma Trailfox som jag har pass

Ett par skidpjäxor för 2400:- väger säkerligen mer än 350g... 😉

Jämförelsen med priset på skidpjäxan var kul. Inte lika kul att springa i skidpjäxan.

Passar billigare skor på fötterna så kan man naturligtvis ha det. En del vill ha dyrt på fötterna också. Det viktigaste är att de är sköna tycker jag. Jag köper ofta nä

2400 kr för ett par löparskor är sjukt.

Jag förstår inte riktigt problemet. Det finns bra alternativ så det är väl bara att välja dem istället och ignorera de dyra dojorna?

En "intressant" grej är att en skomodell med ett visst pris ofta blir 100 eller 200 kr dyrar året efter trots att enda skillnaden är kanske färgen och formen på reflexdetaljerna på ovansidan.

Kan bara säga att den skosäljare på Löplabbet eller motsvarande som lyckas sälja på mig en sko för 2 400 är en mycket duktig säljare ;). Jag inser givetvis att om man köper en Ascis Kinsei för 2 400 så är inte pengar ett problem, men det vore intressnt at

Carlos&Co?
http://www.forbes.com/2010/03/09/worlds-richest-people-slim-gates-buffett-billionaires-2010-intro.html

Frågar du dig även vem som köper en handväska för 6000 kronor? Det finns ju handväskor som kostar en bråkdel och funkar precis lika bra 🙂

Troligtvis är det folk som tjänar bra som köper dessa och som tycker att de är snygga. Svårare än så tror jag int

Brooks fjolårsmodeller på Stadiumrea brukar kunna ge en utmärkt löparsko för en bra bit under tusen. Just nu rear de dessutom tävlingsskorna för 4-500, ifall någon behöver sådana ...