Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 11:34In other news:
http://www.guzer.com/pictures/money-tp.php
In other news:
http://www.guzer.com/pictures/money-tp.php
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 11:46Anders, var/vilka Stadium? 🙂
Anders, var/vilka Stadium? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 11:48Jag kollade butiken på Sergelgatan. Riktigt nöjd med ett par gamla Brooks tävlingsdojor jag köpte för 300 på rea för nåt år sen ...
Jag kollade butiken på Sergelgatan. Riktigt nöjd med ett par gamla Brooks tävlingsdojor jag köpte för 300 på rea för nåt år sen ...
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:12Ett bra skäl till att sätta priset på de dyraste skorna till 2400:- är att få de för 1800:- att se riktigt överkomliga ut.
Ett bra skäl till att sätta priset på de dyraste skorna till 2400:- är att få de för 1800:- att se riktigt överkomliga ut.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:28Tror Mikael är lösningen på spåret...
Tror Mikael är lösningen på spåret...
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:40Jag testar personalen ibland med att peka på 2400:- skorna. Hittills har de sagt att de inte lämpar sig för mig utan vi har tittat på billigare skor och bättre lämpade för mig. Samtliga fall vid inköp på Löplabbet har jag kommit hem med en bättre sko för
Jag testar personalen ibland med att peka på 2400:- skorna. Hittills har de sagt att de inte lämpar sig för mig utan vi har tittat på billigare skor och bättre lämpade för mig. Samtliga fall vid inköp på Löplabbet har jag kommit hem med en bättre sko för
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:55Hade man sålt skor på någon av de stora elkedjorna, DÅ hade det varit en annan historia.
Hade man sålt skor på någon av de stora elkedjorna, DÅ hade det varit en annan historia.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 13:00Det "roliga" med det är väl att det i allmänhet är nybörjare o mindre vana löpare som behöver speciella skor, medan drivna löpare kan springa i väldigt "normala" skor. För duktiga löpare passar ofta väldigt basic skor medan sällanjoggaren kan behöva nåt "
Det "roliga" med det är väl att det i allmänhet är nybörjare o mindre vana löpare som behöver speciella skor, medan drivna löpare kan springa i väldigt "normala" skor. För duktiga löpare passar ofta väldigt basic skor medan sällanjoggaren kan behöva nåt "
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 13:38Jag var på löplabbet för någon vecka sedan och testade skor, tjejen där plockade fram ett par för 1900 kr , Asics "vad dom nu heter" och säger i samma veva.."jag brukar inte plocka fram de här skorna till alla kunder" . hmmmm...vad ska vi tolka här? Att
Jag var på löplabbet för någon vecka sedan och testade skor, tjejen där plockade fram ett par för 1900 kr , Asics "vad dom nu heter" och säger i samma veva.."jag brukar inte plocka fram de här skorna till alla kunder" . hmmmm...vad ska vi tolka här? Att
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 13:41Asics skon är anpassad för att tåla även tyngre löpare upp till 100kg, utan att bli trötta efter 50mil löpning. Det blir ju dyrare om du behöver köpa 3par löparskor för 800kr per år för att dom inte håller! Men jag håller med det är dyrt. Men sen är det u
Asics skon är anpassad för att tåla även tyngre löpare upp till 100kg, utan att bli trötta efter 50mil löpning. Det blir ju dyrare om du behöver köpa 3par löparskor för 800kr per år för att dom inte håller! Men jag håller med det är dyrt. Men sen är det u