Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:32Jag köpte nya löpardojjor i fredags, på Löplabbet i Farsta. Och ja, de var dyra, men den här gången kände jag mig definitivt inte lurad och betalade glatt vad de kostade. Till saken hör nämligen att jag haft väldiga problem tidigare att hitta skor som fun
Jag köpte nya löpardojjor i fredags, på Löplabbet i Farsta. Och ja, de var dyra, men den här gången kände jag mig definitivt inte lurad och betalade glatt vad de kostade. Till saken hör nämligen att jag haft väldiga problem tidigare att hitta skor som fun
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 16:46Nästa gång kan du gå dit och få hjälp att hitta skon, ge dem hundring och säga att du ska gå hem och beställa samma sko från England. Då har de fått bra timpenning och du sparar ändå en massa pengar.
Nästa gång kan du gå dit och få hjälp att hitta skon, ge dem hundring och säga att du ska gå hem och beställa samma sko från England. Då har de fått bra timpenning och du sparar ändå en massa pengar.