Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 17:55I veckan var jag på ett seminarium i närheten av centralen i Stockholm. På lucnhen blev det 20 minuter över och jag ville gå ut en sväng. Tänkte att jag går till Runners store, där brukar man ju alltid träffa nån man känner. Och mycket riktigt - jag hann
I veckan var jag på ett seminarium i närheten av centralen i Stockholm. På lucnhen blev det 20 minuter över och jag ville gå ut en sväng. Tänkte att jag går till Runners store, där brukar man ju alltid träffa nån man känner. Och mycket riktigt - jag hann
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 18:04Lena: en alldeles lysande ide som kanske t.o.m skulle fungera !
Lena: en alldeles lysande ide som kanske t.o.m skulle fungera !
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 18:25Det konceptet köper jag rakt av!
En del MC butiker har det så och då möts mycket folk på en bestämd samlingspunkt. Folk dras till gemensamma träffpunkter som flugor kring...
Det konceptet köper jag rakt av!
En del MC butiker har det så och då möts mycket folk på en bestämd samlingspunkt. Folk dras till gemensamma träffpunkter som flugor kring...
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 20:23Min syster fick ett gäng blommor hemskickat från ett av fiken i Lund när hon fyllde år för många år sedan. DET är ett tecken på att man tagit ett par latte för mycket. Kanske samma sak med Runners store? 🙂
Min syster fick ett gäng blommor hemskickat från ett av fiken i Lund när hon fyllde år för många år sedan. DET är ett tecken på att man tagit ett par latte för mycket. Kanske samma sak med Runners store? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 20:32Jag har ett par sådana fast jag gav nog inte mer än 1900:-
Grymt sköna skor...
Jag har ett par sådana fast jag gav nog inte mer än 1900:-
Grymt sköna skor...
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 08:55"inte mer än 1900"!? Har vi vant oss så vid priserna?
Ökar inte Löplabbets/RS priser med cirkus en hundring per år? Man verkar ha satt baslinjen mot Stockholms lägenhetspriser.
Svinigt och förolämpande mot både sporten och alla som försöker sprida den.
"inte mer än 1900"!? Har vi vant oss så vid priserna?
Ökar inte Löplabbets/RS priser med cirkus en hundring per år? Man verkar ha satt baslinjen mot Stockholms lägenhetspriser.
Svinigt och förolämpande mot både sporten och alla som försöker sprida den.
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 11:45Det är ju samma med bokaffärer i USA, då har de oftast ett fik och de uppmuntrar folk att gå dit och umgås. Så borde det vara på både löparbutiker och bokaffärer i SVerige.
De borde servera kaffe på RS så man kan gå dit och hänga och bara träffa vettiga m
Det är ju samma med bokaffärer i USA, då har de oftast ett fik och de uppmuntrar folk att gå dit och umgås. Så borde det vara på både löparbutiker och bokaffärer i SVerige.
De borde servera kaffe på RS så man kan gå dit och hänga och bara träffa vettiga m
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 13:06Mervärde i form av service gör ändå inte skorna billigare. Tvärtom är det ju ett sätt att kunna ta ännu mer betalt, oftast av en snäv krets inte alltid bemedlade men för det mesta initierade människor. Kretsen räcker väl till en eller två butiker i Gbg o
Mervärde i form av service gör ändå inte skorna billigare. Tvärtom är det ju ett sätt att kunna ta ännu mer betalt, oftast av en snäv krets inte alltid bemedlade men för det mesta initierade människor. Kretsen räcker väl till en eller två butiker i Gbg o
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 14:45Det mervärde, förutom fika/träffplats, jag vill ha av löparbutiker är SERVICE och KUNSKAP från de anställda.
Tycker jag inte att expediten bryr sig om mig och mina behov, inte tar sig tid, lämnar osäkra och felaktiga besked på direkta frågor, är ogin oc
Det mervärde, förutom fika/träffplats, jag vill ha av löparbutiker är SERVICE och KUNSKAP från de anställda.
Tycker jag inte att expediten bryr sig om mig och mina behov, inte tar sig tid, lämnar osäkra och felaktiga besked på direkta frågor, är ogin oc
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 10:41Håller med Lena, handlar man i affär vill man att personalen ska ha tid och kunskap att se till att man får rätt skor.
Förra helgen var vi på Stdium och köpte skor.
Sonen skulle ha springskor, nya inomhusskor och gummistövlar, Lillan skulle ha nya ngn
Håller med Lena, handlar man i affär vill man att personalen ska ha tid och kunskap att se till att man får rätt skor.
Förra helgen var vi på Stdium och köpte skor.
Sonen skulle ha springskor, nya inomhusskor och gummistövlar, Lillan skulle ha nya ngn