Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Min Skramlabra XT 660 är 1000:- billigare per år baserat per 150 mil per år inkl allt...
Min gamla BMW Alpina B12 var 7 kronor dyrare per mil än de dojjorna...& den drack över 2 liter i stan.

...hmm...

...not.

Liten marknad ger små volymer och sämre inköpspriser för generalagenten. Så om alla fortsätter köpa billigt från England så får Engelsmännen ännu billigare skor och så slipper vi de Svenska lokalbutikerna med sin dyra närservice.

!OBS! Ironi

Lena jag har inga handväskor och det är väll svar nog eller? 😀

Peter: Jag hade bestämt mig för ett par fivefinger, men som du säger är dom ju inte så billiga, de ser ut att bara ett bra alternativ för att testa, de går ju att köpa fivefinger senare om jag ser att man gillar den typen av skor och naturligtvis om de pa

Till skillnad från löparskor som jag alltid måste beställa typ två storlekar större så är aquasocksen i "normal" storlek. Dom lider ju inte av det där lättviktssyndromet som löparskotillverkarna gör där allting måste krympas ner.

Kronor per kilometer lät som en kul övning..!
Jag satsar på 3 650 km i år (Streaks inräknat i andra dåjor då liksom..) Så tänk om man då skulle lägga 1:- per kilometer till nya pjuck...å det låter väl inte så värst myche??? Alltså dojor för 3 650:- alt tr

Hur länge anser ni att man kan använda ett par löparskor? Mina ser inte så slitna ut men det börjar gå några år och det är nog dags att byta..

När jag köper nya nu så vill jag gärna ha ett par skor som är bra för mig, har haft en del knäproblem och så.

Tills man kan se igenom sulan!

Tills de inte går att laga längre.. 😉

Horribelt dyrt av Löplabbet.