Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 15:11Det beror väl på vad man är ute efter.
Det beror väl på vad man är ute efter.
Quote from Jonny Persson on 28 February 2012, 15:13"Det beror väl på vad man är ute efter."
Absolut.
"Det beror väl på vad man är ute efter."
Absolut.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 15:15Under formtoppningar är dubbelpass kanon. 3 timmar på morgonen och 3-5 timmar på kvällen.
Under formtoppningar är dubbelpass kanon. 3 timmar på morgonen och 3-5 timmar på kvällen.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 17:00Distanspass är inte bara bra för volymen utan även som ett hjälpmedel att hjälpa kroppen att snabbare kunna tillgodose nästa hårda intervallpass.
Distanspass är inte bara bra för volymen utan även som ett hjälpmedel att hjälpa kroppen att snabbare kunna tillgodose nästa hårda intervallpass.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 17:00Jag har oxå sprungit 2 pass per dagen - dvs till&från jobbet , blev totalt 2,5 mil, tyckte det slet mer än ett långtpass...men det var förra året får se hur det blir till våren.
ANnars för min del funkar det bra med olika träningar typ sim på morgonen & l
Jag har oxå sprungit 2 pass per dagen - dvs till&från jobbet , blev totalt 2,5 mil, tyckte det slet mer än ett långtpass...men det var förra året får se hur det blir till våren.
ANnars för min del funkar det bra med olika träningar typ sim på morgonen & l
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:03Jag minns en ung etiopier som körde 10km på morgonen och 10km på kvällen.
Vet inte om det blev någon vidare löpare av honom.
Han överpronerade ganska illa och sprang lite knasigt med ena armen.
Han hette nästan som den där rasta-kungen.
Jag minns en ung etiopier som körde 10km på morgonen och 10km på kvällen.
Vet inte om det blev någon vidare löpare av honom.
Han överpronerade ganska illa och sprang lite knasigt med ena armen.
Han hette nästan som den där rasta-kungen.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:11Burning Spear?
Burning Spear?
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:17Nä, och det var inte Bunny Wailer heller.
Nä, och det var inte Bunny Wailer heller.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:23Peter Tosh?
Peter Tosh?
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:35Iofs är väl Peter äldst i The Wailers, men rasta-snubben jag menar var ännu äldre.
Född på typ 1800-talet också etiopier.Edit påstår att man kunde slängt in ett "irie" som avslutning där.
Iofs är väl Peter äldst i The Wailers, men rasta-snubben jag menar var ännu äldre.
Född på typ 1800-talet också etiopier.
Edit påstår att man kunde slängt in ett "irie" som avslutning där.