Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:37Nä nu Illbattingen måste jag verkligen gå in å stänka till med några typ värdesäkringar i valören....de e väl så det heter. Etiopiens Kejsare den utomjordiske näst intill förutspådde enl legender ledaren av sitt folk som fick titeln/namnet Haile Selassie
Nä nu Illbattingen måste jag verkligen gå in å stänka till med några typ värdesäkringar i valören....de e väl så det heter. Etiopiens Kejsare den utomjordiske näst intill förutspådde enl legender ledaren av sitt folk som fick titeln/namnet Haile Selassie
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:37Är du säker på att han var kung?
Är du säker på att han var kung?
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:38KEJSARE skrev jag fp.............................................!
KEJSARE skrev jag fp.............................................!
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:40och?
och?
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:42BILD:http://www.karaszi.com/SQLServer/misc/Min_Haile_klocka.jpg
BILD:http://www.karaszi.com/SQLServer/misc/Min_Haile_klocka.jpg
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:42.........inte KNUG....hjälp nu blev det visst fel.....ehe...!?
.........inte KNUG....hjälp nu blev det visst fel.....ehe...!?
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:43Den går en timme fel.
Den går en timme fel.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:44Inköpt i Ghana. Vad den visar för tid är inte det viktiga.
Inköpt i Ghana. Vad den visar för tid är inte det viktiga.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:46Men Tibor.?????............varför är det alldeles tomt i din egen sfär??????? Tydligen finns det ju ett å annat som du kanske skulle kunna berätta....typ??!
Men Tibor.?????............varför är det alldeles tomt i din egen sfär??????? Tydligen finns det ju ett å annat som du kanske skulle kunna berätta....typ??!
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 19:46Klockan borde gå typ 37 år fel.
Han var konungarnas konung, negus negesti.Men skit i det, det var den där lille löparen jag syftade på från början.
Klockan borde gå typ 37 år fel.
Han var konungarnas konung, negus negesti.
Men skit i det, det var den där lille löparen jag syftade på från början.