Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Tack 🙂
😀 haha fast vodka är inte lika lockande som hembakt kanelbulle 🙂
Kan sträcka mig till ett glas Amaretto ikväll ...

Nära nu Anders ... 🙂

Grattis Christian!
Bra kämpat och du är väl värd både ölen och kanelbullen!
Själv har jag 8,1 mil kvar till 200 mil, så jag ligger bra till, ett par veckor till så är jag klar, om inget kommer emellan!
Kram och skål!
Jenny

Jag ligger på 161 mil hittills, fortsätter jag i samma takt springer jag min 200:e mil någon gång i julhelgen!

Mitt rekord är från 2009, då sprang jag 2099 km. Dags att slå det!

194 mil nu, bara 6 kvar till målet!
Eftersom jag snittat 48,554 km/vecka bör det ta drygt en vecka innan jag når målet, men det kan ju hända att jag lägger in en rökare och hinner innan veckan är över... Det beror på livspusslet under veckan som kommer!
K

Heja Jenny! Kram.

Hej,

Vi gör en forskningsstudie vid Uppsala Universitet som riktar sig till alla kvinnor och män över 18 år och handlar om förhållningssätt till träning och mat/ätande. Snälla hjälp oss i vårt projekt genom att svara på enkäten! Den tar ca 10 minuter att

Passerade 1700km idag! bara 300km kvar!

Tror minsann jag för första gången någonsin kommer platsa i den här gruppen. 176 löpta och blir jag inte sjuk i mer än en vecka bör jag greja det. 🙂 Dessutom med mitt andra mål, snitt sub 6. 🙂

1923K/2000K. Bara två DNF-maraton kvar! Sedan ska jag börja med boule.

162 mil nu. Det borde gå även om jag så tar två veckors säsongsvila efter New York Marathon. Fast egentligen struntar jag nog i om jag slutar på 190 eller 200 mil.