Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 15:28Klart att vi gör, Anders B, såvida inte något kommer emellan...
Håller tummarna att förkylningar och skador håller sig borta!
Kram,
Jenny
Klart att vi gör, Anders B, såvida inte något kommer emellan...
Håller tummarna att förkylningar och skador håller sig borta!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 15:15Tack allihopa 🙂 Fullt ös nu, vänner.
Tack allihopa 🙂 Fullt ös nu, vänner.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 15:351780K/2000K. Från ett utifrånperspektiv kan det naturligtvis förefalla mycket, men från alla perspektiv gäller likväl följande: om man hade varit mer fokuserad och låtit bli att strula runt så mycket så hade det inom rimlighetens gräns lätt kunnat ha vari
1780K/2000K. Från ett utifrånperspektiv kan det naturligtvis förefalla mycket, men från alla perspektiv gäller likväl följande: om man hade varit mer fokuserad och låtit bli att strula runt så mycket så hade det inom rimlighetens gräns lätt kunnat ha vari
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 11:21Efter morgonens långpass har jag nått fram till 182 mil år, bara lite drygt 17,9 mil kvar till 200 mil.
Det är många veckor kvar innan året är slut och nästa helg är jag på löpläger i Edsåsdalen, så några mils löpning lär det bli där. Längtar!
Kram,
Jen
Efter morgonens långpass har jag nått fram till 182 mil år, bara lite drygt 17,9 mil kvar till 200 mil.
Det är många veckor kvar innan året är slut och nästa helg är jag på löpläger i Edsåsdalen, så några mils löpning lär det bli där. Längtar!
Kram,
Jen
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 13:38Eftersom jag sprungit 1798K hittills, och det ikväll väntar ett mini-långpass ("mini-" eftersom veckomängden annars blir för stor), så antar jag att jag redan så här på förhand kan checka av 1800K/2000K, med reservationen att jag måste först lyckas släpa
Eftersom jag sprungit 1798K hittills, och det ikväll väntar ett mini-långpass ("mini-" eftersom veckomängden annars blir för stor), så antar jag att jag redan så här på förhand kan checka av 1800K/2000K, med reservationen att jag måste först lyckas släpa
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 13:54Anders B,
Jag har en känsla av att du kommer att klara 2K ikväll! 😉
Kram,
Jenny
Anders B,
Jag har en känsla av att du kommer att klara 2K ikväll! 😉
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 13:15Äntligen är jag i fas igen 🙂
Har nu sprungit 1830km och verkar ligga precis jämsides med er Anders och Jenny fast jag hoppas fortfarande på att nå 2500km i år så ur den vinkeln så ligger ni väldigt bra till för 2000km 🙂 Fast lite firande blir det vid
Äntligen är jag i fas igen 🙂
Har nu sprungit 1830km och verkar ligga precis jämsides med er Anders och Jenny fast jag hoppas fortfarande på att nå 2500km i år så ur den vinkeln så ligger ni väldigt bra till för 2000km 🙂 Fast lite firande blir det vid
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 20:51Kul Christian!
Jag sprang 220 mil förra året och har väl lite indirekt hoppats komma i närheten av det. Det beror nog en del på skador och förkylningar och dylikt om jag lyckas eller inte... Huvudmålet var 100 mil, vilket jag hoppades klara även ifall jag
Kul Christian!
Jag sprang 220 mil förra året och har väl lite indirekt hoppats komma i närheten av det. Det beror nog en del på skador och förkylningar och dylikt om jag lyckas eller inte... Huvudmålet var 100 mil, vilket jag hoppades klara även ifall jag
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 18:023/4 av sträckan gjord (155 mil) på 3/4 av året så det går väl enligt plan men Nov/Dec blir det nog mindre mängd så det är lite oklart om jag når i mål.
3/4 av sträckan gjord (155 mil) på 3/4 av året så det går väl enligt plan men Nov/Dec blir det nog mindre mängd så det är lite oklart om jag når i mål.
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 10:47Passerade 200 mil i helgen 🙂
Passerade 200 mil i helgen 🙂