Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Heja, heja Anders B, snart är du framme!
Jag har fått ihop till 253 mil, så 260 mil inom räckhåll? Beror på om hälsan får vara i topp!
Kram,
Jenny

Man får fira de "jämna tal" man hittar...

I kväll passerade jag 2200168 meter, alltså femtiotvå och en sjundedels (=365/7) marathondistans.

Egentligen är ju inte träningen målet, utan träningen är ju bara ett sätt att nå målet som är att prestera på tävlingar och göra bra resultat!

Men nu har även jag sprungit mer än 2 000 km under detta år, efter dagens morgonlöpning från Sollentuna till St

Grattis Marcus G!
För mig är faktiskt träningen målet, så för min del räknas alla km och helst ska de vara härliga och underbara på endera sätt! Brukar lyckas med det, för löpning är det bästa jag vet! (H:)
Skål och kram!
Jenny

En enkel fråga: mina rapporter visar ju total stråcka men vad innefattar den? Cykling, gång och löpning eller bara löpning? Hur vet man/jag?

Grttis till era fina prestationer!

Kerstin,
Du får ta fram rapporter, där du väljer vilken typ av träning som ska ingå...
Jag för dessutom en träningsdagbok i Excel, där jag har en kolumn för löpning och andra kolumner för annan träning. Jag har fått ihop till 259 mil så här långt, enligt

2499,6K hittills under 2013. Jag hade gärna velat få till 2500K, men ser ju därmed ut att faila hårt.

Och det var 2500K under 2013 (H:) (2520)

Med två dagars marginal passerade jag då äntligen 200 mil. Det var på håret men kul med jämna siffror.

Grattis och skål, Peter P!
Blir det ingen mer löpning i år, Anders? Det är ju några dagar kvar!
Skål och kram till er båda!
/ Jenny