Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykel2007 i backspegeln, hur gick det?
You need to log in to create posts and topics.

Vet att vi tidigt förra året hade en tråd med målsättningar för 2007 men kunde inte hitta på den, så frågan är, hur gick det?

Gick:
Hade kul nästan jämt förutom något retligt criterium där jag blev varvad och avhängd 🙂
Var frisk nästan hela året, inga

2007 har man förträngt!
Kraschade och slog in ett gäng revben på Östgöta med påföljd sju veckors konvalecens.
Började träna igen till Vet-SM och blev då förkyld.
Mötte äntligen min nemesis-lekkamrat Per Elmsäter, Vilket humör!

Körde på Bjäre runt och fi

vem var denna profil, David?

2007 blev det år som jag verkligen började träna på allvar. Kompisen och jag skulle börja genomför Tjejklassikern detta år. Första testloppet blev TjejVättern och starten på klassikern blev Lidingötjejlopp.
Visst har det varit motigt att ge sig ut på cyke

Vad ska man säga, 2007 var året jag provade landsvägsräser första gången!
Återkommer om ett år med lite fetare resultat! (Förhoppningsvis!)

Creutz: Det var inte du eller Linus som var i järnvindlingarnas tankesmedja.
Det fanns en hel del andra profiler in the fläsk där.

Började med cykel (LV) i Maj och tränade ca 3 mil innan första motionsloppet, Roslagsvåren 135km, kom runt på 4.51 med krampkänning och en liten annan attityd angående cykel... Tränade lite på egen hand och med klubben under sommaren för att avsluta med R

Så lite som jag cyklade 2007 har jag nog inte gjort efter jag tog av stödhjulen. 8 mil t o m september 🙁

Husbygge med noll lust och ork till annat är den dåliga ursäkten. En fördel har i a f året givit mig. Pga av riktigt abstinenssug efter tvåhjulinge

2007 Har varit mitt bästa träningsår hittils. Men de finns mycket mer att önska av cyklingen. Hade stora problem med ryggen i våras vilket gjorde att jag gjorde ett halvtaskigt resultat på vr (12 tim).
Men på hösten började jag köra lite mtb och hoppas p

Det blev ett mellanår. Var inte så laddad inför Vättern som tidigare, att slå pers kändes (och känns) ogörligt. Fick kramp ovanligt tidigt, med 4-5 mil kvar. Måste nog börja experimentera med magnesium och liknande. Det blir nog en nytändning med Hofvets