Quote from Emma Sjöberg on 12 January 2008, 21:40Självklart Linnex.. sonens cykel kan åka på taket.. bara jag orkar få upp den 😀
Självklart Linnex.. sonens cykel kan åka på taket.. bara jag orkar få upp den 😀
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 21:40Jo, kolfiberplast är bra generellt, men det kan naturligtvis spricka om man klämmer hårt på ett rör. Metall buktar sig, och tål ändå mer (om det handlar om ungefär likvärdiga cyklar).
Sån billig version som inte har klämmor för cykeln är bättre, för då b
Jo, kolfiberplast är bra generellt, men det kan naturligtvis spricka om man klämmer hårt på ett rör. Metall buktar sig, och tål ändå mer (om det handlar om ungefär likvärdiga cyklar).
Sån billig version som inte har klämmor för cykeln är bättre, för då b
Quote from Mats Andersson on 12 January 2008, 21:42Förstår inte vad som är fel på Thuleställ. Det kaaaaaaan inte ha varit handhavandefel Silva...? 🙂
Förstår inte vad som är fel på Thuleställ. Det kaaaaaaan inte ha varit handhavandefel Silva...? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 21:55Men ramklämmorna är rätt små, har jag för mig. Minns inte riktigt dock.
Men ramklämmorna är rätt små, har jag för mig. Minns inte riktigt dock.
Quote from ellen olsson on 12 January 2008, 21:57Christer: Med tanke på alla som är nöjda med sina Thule- och liknande Mont Blancställ så kanske du inte är helt ute och cyklar... 😉
Christer: Med tanke på alla som är nöjda med sina Thule- och liknande Mont Blancställ så kanske du inte är helt ute och cyklar... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 12 January 2008, 21:57Handhanande fel?? Av han där uppe då (#)
Okejdå.. det är väl inte Herr Thule det är fel på... Nu åker sonens hoj där uppe o Lila Kärleken åker inne i bilen!
Handhanande fel?? Av han där uppe då (#)
Okejdå.. det är väl inte Herr Thule det är fel på... Nu åker sonens hoj där uppe o Lila Kärleken åker inne i bilen!
Quote from Lotta W on 12 January 2008, 23:14Silva, vad hände egentligen? Sprack ramen?
Silva, vad hände egentligen? Sprack ramen?