Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 14:18Ja vad ska man säga lyckades inge vidare, visst gjorde några tävlingar som man var nöjd med, men i det stora hella så är jag inte nöjd.
Efersom jag hade satt upp en del mål som jag skulle lyckas med och som jag inte lyckades med, skulle bl.a. bättar min t
Ja vad ska man säga lyckades inge vidare, visst gjorde några tävlingar som man var nöjd med, men i det stora hella så är jag inte nöjd.
Efersom jag hade satt upp en del mål som jag skulle lyckas med och som jag inte lyckades med, skulle bl.a. bättar min t
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 17:19Mitt första år som cykelmotionär och det blir roligare och roligare hela tiden och förhoppningsvis även bättre...ser fram emot våren. "Hittade" FB i höstas...har blivit en sporre att träna.
Mitt första år som cykelmotionär och det blir roligare och roligare hela tiden och förhoppningsvis även bättre...ser fram emot våren. "Hittade" FB i höstas...har blivit en sporre att träna.
Quote from mårten jansson on 2 January 2008, 19:27"Vad ska man säga, 2007 var året jag provade landsvägsräser första gången!
Återkommer om ett år med lite fetare resultat! (Förhoppningsvis!)"Jag tar helt enkelt och kopierar in den meningen till mig också, den säger en hel del om mitt år.
Var sjuk tre g
"Vad ska man säga, 2007 var året jag provade landsvägsräser första gången!
Återkommer om ett år med lite fetare resultat! (Förhoppningsvis!)"
Jag tar helt enkelt och kopierar in den meningen till mig också, den säger en hel del om mitt år.
Var sjuk tre g
Quote from Lena O on 2 January 2008, 20:45Mitt första år där min träning var huvudsakligen cykling.
Hade innan kombinerat med Davids favvo sport Fotboll innan 😉Det blev 2 utomlands vistelse med cykeln och dryga 500mil totalt.
Och jag nådde en dröm om att köra 10mil under 3 timmar då jag körde
Mitt första år där min träning var huvudsakligen cykling.
Hade innan kombinerat med Davids favvo sport Fotboll innan 😉
Det blev 2 utomlands vistelse med cykeln och dryga 500mil totalt.
Och jag nådde en dröm om att köra 10mil under 3 timmar då jag körde
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 13:40Topp: Tjejvasan och Tjejmilen och LTL -
BOTTEN missade Tjejvättern 🙁 och varit sjuk alldeles för mycket.
Inget av ovanstående är cykel.
Och fortfarande inte skaffat ngn racer, men cyklat in mig på miyatan iaf ...
Topp: Tjejvasan och Tjejmilen och LTL -
BOTTEN missade Tjejvättern 🙁 och varit sjuk alldeles för mycket.
Inget av ovanstående är cykel.
Och fortfarande inte skaffat ngn racer, men cyklat in mig på miyatan iaf ...
Quote from Camilla Höög on 11 January 2008, 15:29Plus:
Slutade röka i mars, genomförde andra klassikern och kapade över 3h24min jämfört med året innan och mycket berodde på ny racer och mycket cykelträning, började med 7 nya sporter, gick 5 kurser inom träning, köpte kajak som kan matcha eliten i multis
Plus:
Slutade röka i mars, genomförde andra klassikern och kapade över 3h24min jämfört med året innan och mycket berodde på ny racer och mycket cykelträning, började med 7 nya sporter, gick 5 kurser inom träning, köpte kajak som kan matcha eliten i multis
Quote from Fredrik Olsson on 11 January 2008, 19:21Cyklade nästan 300 mil och genomförde mitt första långlopp (VR) 😀
Lite besviken på att det int blev fler mil, men, men,,,,,jag har hållt igång i alla fall 🙂
Cyklade nästan 300 mil och genomförde mitt första långlopp (VR) 😀
Lite besviken på att det int blev fler mil, men, men,,,,,jag har hållt igång i alla fall 🙂
Quote from Lotta W on 11 January 2008, 22:32Min far gick bort februari vilket tog bort ganska mycket av gnistan som brukar få mig att ta i lite extra. Det tog ungefär ett halvår innan den kom tillbaka på allvar. Det var hursomhelst skönt att ha de långa löp- och cykelpassen som meditations-/tankest
Min far gick bort februari vilket tog bort ganska mycket av gnistan som brukar få mig att ta i lite extra. Det tog ungefär ett halvår innan den kom tillbaka på allvar. Det var hursomhelst skönt att ha de långa löp- och cykelpassen som meditations-/tankest
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 22:36Christer!
Intressant att läsa. Mig personligen tog träningen sig i uttryck som ett verktyg att höja ribban för att springa in i väggen, till att springa in i väggen -- till att EFTER det bli ett verktyg att ta mig tillbaka till verkligheten. Jag tycker d
Christer!
Intressant att läsa. Mig personligen tog träningen sig i uttryck som ett verktyg att höja ribban för att springa in i väggen, till att springa in i väggen -- till att EFTER det bli ett verktyg att ta mig tillbaka till verkligheten. Jag tycker d
Quote from Lotta W on 11 January 2008, 22:40Verkligen!
Verkligen!