Quote from Lena Bjerlöw on 12 January 2008, 00:07Jag är nöjd med 2007 som träningsår!
Detta år var ett utmaningens år för mig. Jag har gjort så mycket nya saker som jag aldrig trodde eller ens tänkte på att jag kunde göra. Bland dessa saker är:
- Jag har tävlat i triathlon, en hel säsong i USA.
- Jag
Jag är nöjd med 2007 som träningsår!
Detta år var ett utmaningens år för mig. Jag har gjort så mycket nya saker som jag aldrig trodde eller ens tänkte på att jag kunde göra. Bland dessa saker är:
- Jag har tävlat i triathlon, en hel säsong i USA.
- Jag
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 01:38604 mil.
5.10 på Bergakungatempot.
En vurpa. I rondellen utanför Björlandaskolan i hällregn på nylagd asfalt. Var uppe igen två sekunder senare. Tur att jag inte hade nån bil bakom.
I övrigt inget spännande.
604 mil.
5.10 på Bergakungatempot.
En vurpa. I rondellen utanför Björlandaskolan i hällregn på nylagd asfalt. Var uppe igen två sekunder senare. Tur att jag inte hade nån bil bakom.
I övrigt inget spännande.
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 01:41Kanske jag ska försöka vurpa lite 2008, det gör mig nog till en bättre cyklist.
Hur bestämmer man sig var man ska börja?
Kanske jag ska försöka vurpa lite 2008, det gör mig nog till en bättre cyklist.
Hur bestämmer man sig var man ska börja?
Quote from Emma Sjöberg on 12 January 2008, 08:112007 var ett händelserikt år!
Jag köpte ny cykel!
Jag cyklade i riktiga berg och backar för första gången! (Spanien o Italien)
Körde mitt första riktiga bergslopp, Nove Colli!
Tävlade i Veterancupen!
Fick pisk av en 13 åring!
Körde över två bakhjul
2007 var ett händelserikt år!
Jag köpte ny cykel!
Jag cyklade i riktiga berg och backar för första gången! (Spanien o Italien)
Körde mitt första riktiga bergslopp, Nove Colli!
Tävlade i Veterancupen!
Fick pisk av en 13 åring!
Körde över två bakhjul
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 08:32> Tävlade i Veterancupen!
> Fick pisk av en 13 åring!Inte samma tillfälle va? 😉
> Tävlade i Veterancupen!
> Fick pisk av en 13 åring!
Inte samma tillfälle va? 😉
Quote from ellen olsson on 12 January 2008, 10:42> Thuleställ är helt sjukt urdåligt att ha cykeln i under transport!
Öh??? Varför tycker du det?
> Thuleställ är helt sjukt urdåligt att ha cykeln i under transport!
Öh??? Varför tycker du det?
Quote from Emma Sjöberg on 12 January 2008, 20:15HA HA HA HA.. näää inte då Rasmus.. ha ha ha.. man måste ha fyllt 30 för att var med i Vcupen...
Jaa Fredrik.. jag tycker det! Riktigt jävla skitställ är det! Sen ska man inte ha fina, lätta, dyra, snygga hojar i ett sånt ställ.. T o m Tillverkarna varn
HA HA HA HA.. näää inte då Rasmus.. ha ha ha.. man måste ha fyllt 30 för att var med i Vcupen...
Jaa Fredrik.. jag tycker det! Riktigt jävla skitställ är det! Sen ska man inte ha fina, lätta, dyra, snygga hojar i ett sånt ställ.. T o m Tillverkarna varn
Quote from Emma Sjöberg on 12 January 2008, 20:25Just.. Jag måste nog förtydliga också.. Det här handlar om ett ställ där man INTE tar bort framhjulet.. vilket cykeltillverkarna tycker är ett BRA sätt att frakta cykeln på, ett ställ som klämmer åt runt ramen.. e ni me?
Just.. Jag måste nog förtydliga också.. Det här handlar om ett ställ där man INTE tar bort framhjulet.. vilket cykeltillverkarna tycker är ett BRA sätt att frakta cykeln på, ett ställ som klämmer åt runt ramen.. e ni me?
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 20:30Är det Thule som tillverkar stället ? Eller är det något som passar Thules bågar?
Är det Thule som tillverkar stället ? Eller är det något som passar Thules bågar?
Quote from Mattias Johansson on 12 January 2008, 21:22Silva - Vad hände?
Jag har kört aluram på det viset i många år utan problem. Karboncykeln skulle jag inte vilja sätta där utan den tar jag i stället där man låser i gaffeln.... alternativt inne i bilen.
Silva - Vad hände?
Jag har kört aluram på det viset i många år utan problem. Karboncykeln skulle jag inte vilja sätta där utan den tar jag i stället där man låser i gaffeln.... alternativt inne i bilen.