Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 12:42Bilder och film på bloggen.
metrobloggen.se/hteamTack KG för allt.
Återkommer naturligtvis nästa år(H)
Bilder och film på bloggen.
metrobloggen.se/hteam
Tack KG för allt.
Återkommer naturligtvis nästa år(H)
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 14:43Tack Georg.
Ni representerar en fantastisk underbar familj.
Sedan drog ni med er fler underbara människor.
Själv har jag haft en underbar, intressant lycklig helg.
Jag är toknöjd för att använda ett modernt ord.
Tack Georg.
Ni representerar en fantastisk underbar familj.
Sedan drog ni med er fler underbara människor.
Själv har jag haft en underbar, intressant lycklig helg.
Jag är toknöjd för att använda ett modernt ord.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 16:29Tack K-G, alla andra arrangörer och medlöpare för en finfin löpupplevelse!
Tack K-G, alla andra arrangörer och medlöpare för en finfin löpupplevelse!
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 18:57Instämmer med de övre och tackar K-G för en "annorlunda" helg,
att den var underbar tyckte jag inte på söndags morgon då man med trasiga fötter och värkande vader försökte tappert ta sig fram, och klockan gick för sakta emot 10-slaget så plågan skulle ta
Instämmer med de övre och tackar K-G för en "annorlunda" helg,
att den var underbar tyckte jag inte på söndags morgon då man med trasiga fötter och värkande vader försökte tappert ta sig fram, och klockan gick för sakta emot 10-slaget så plågan skulle ta
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 20:27Jisses vad jag gillar galna men intelligenta människar.
Intelligenta?
Det är klart bevisat att ju längre sträcka eller annat som tar tid desto mer intelligens behövs.
Vissa påstår ju givetvis att vi är duktiga på att spåna hittan dittan.
Skulle vilja
Jisses vad jag gillar galna men intelligenta människar.
Intelligenta?
Det är klart bevisat att ju längre sträcka eller annat som tar tid desto mer intelligens behövs.
Vissa påstår ju givetvis att vi är duktiga på att spåna hittan dittan.
Skulle vilja
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:04Grattis K-G till vad jag förstår efter genomförandet av ett "Godkänt" arrangemang....hehehe....min streakar-kompis Janne Ramström verkar ju vilja åter nästa år....å det är väl det bästa betyget du kan få typ.(Tänk om alla sa:" aldrig mera"...) hur kul vor
Grattis K-G till vad jag förstår efter genomförandet av ett "Godkänt" arrangemang....hehehe....min streakar-kompis Janne Ramström verkar ju vilja åter nästa år....å det är väl det bästa betyget du kan få typ.(Tänk om alla sa:" aldrig mera"...) hur kul vor
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:10Å´vad jag älskar er ungdomar som sprider snälla kommentarer till oss senildementa Metusalemmänniskor.
Det var att ta i.Nya rön visar dock att medelåldern inträder vid 85.
Det köpte jag lätt som en plätt.
Å´vad jag älskar er ungdomar som sprider snälla kommentarer till oss senildementa Metusalemmänniskor.
Det var att ta i.
Nya rön visar dock att medelåldern inträder vid 85.
Det köpte jag lätt som en plätt.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:58K-G:
Tack för arrangemanget detta var första gången jag provade på ett 12 h säkert inte det sista:-)
När tror du att det finns officiella tider/längd att tillgå?
/S
K-G:
Tack för arrangemanget detta var första gången jag provade på ett 12 h säkert inte det sista:-)
När tror du att det finns officiella tider/längd att tillgå?
/S
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 07:21Tack Staffan och alla andra superpositiva deltagare.
Resultaten dröjer.
Varför?Orsak just nu Friidrottsförbundets ultrakommitté.
De har slängt ut mig från deras Forum.Jag lyder ej deras system är orsaken.
Funbeat har en öppen policy vad gäller inläg
Tack Staffan och alla andra superpositiva deltagare.
Resultaten dröjer.
Varför?
Orsak just nu Friidrottsförbundets ultrakommitté.
De har slängt ut mig från deras Forum.
Jag lyder ej deras system är orsaken.
Funbeat har en öppen policy vad gäller inläg
Quote from Lars Mörrby on 30 June 2009, 08:18Stå på dig K-G!
Folk måste tillåtas vara lite olika och jag tycker att det är bättre med en rak kommunikation där folk vågar säga vad de tycker och stå för det. Sedan måste man givetvis acceptera att andra tycker annorlunda. I vissa fall får man kompromi
Stå på dig K-G!
Folk måste tillåtas vara lite olika och jag tycker att det är bättre med en rak kommunikation där folk vågar säga vad de tycker och stå för det. Sedan måste man givetvis acceptera att andra tycker annorlunda. I vissa fall får man kompromi