Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 08:26Om forumet på ultradistans har slängt ut dig beror det sannolikt på alla personangrepp och/eller angrepp på kommittén som du sysslar med där.
Och att sedan skylla på Ultradistansforumet att du inte får fram resultat, talar väl för sig självt! Du har väl
Om forumet på ultradistans har slängt ut dig beror det sannolikt på alla personangrepp och/eller angrepp på kommittén som du sysslar med där.
Och att sedan skylla på Ultradistansforumet att du inte får fram resultat, talar väl för sig självt! Du har väl
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 08:33Kan bara hålla med Krister! K-G har blivit avstängd ett antal gånger pga av bl a personangrepp. Han har t o m lyckats med konststycket att få forumet att stänga ned helt!
De flesta på jogg.se och funbeat har ingen aning om historien, så snälla K-G, låt b
Kan bara hålla med Krister! K-G har blivit avstängd ett antal gånger pga av bl a personangrepp. Han har t o m lyckats med konststycket att få forumet att stänga ned helt!
De flesta på jogg.se och funbeat har ingen aning om historien, så snälla K-G, låt b
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 08:48"Vad jag har hört..."
Skriv interna meddelanden istället om du riktar dig direkt till K-G. Jag har svårt för att läsa tankar tidigt på morgonen.
Det där med vem som förpestar ett forum och inte är en högst subjektiv bedöminng vilket vi också diskuterat
"Vad jag har hört..."
Skriv interna meddelanden istället om du riktar dig direkt till K-G. Jag har svårt för att läsa tankar tidigt på morgonen.
Det där med vem som förpestar ett forum och inte är en högst subjektiv bedöminng vilket vi också diskuterat
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 09:35Krister och Sebastian.
Vilka personer har jag angripit.Mig veterligen har jag bara angripit Friidrottsförbundets negativa syn på lopp utanför arenan.
SFIF representeras då ibland av människor, som följer de direktiv de får.Redan på 80-talet tog jag oc
Krister och Sebastian.
Vilka personer har jag angripit.
Mig veterligen har jag bara angripit Friidrottsförbundets negativa syn på lopp utanför arenan.
SFIF representeras då ibland av människor, som följer de direktiv de får.
Redan på 80-talet tog jag oc
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 09:54Du har naturligtvis rätt att finnas K-G, men håll dig till sanningen är du snäll. Det är en sanning att du blivit avstängd från Ultradistans forum flertalet gånger pga bl a personangrepp. Det har även lett till att de beslöt att stänga ned forumet helt un
Du har naturligtvis rätt att finnas K-G, men håll dig till sanningen är du snäll. Det är en sanning att du blivit avstängd från Ultradistans forum flertalet gånger pga bl a personangrepp. Det har även lett till att de beslöt att stänga ned forumet helt un
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 10:06KG, det är tack vare dig som jag började med ultra genom ditt arrangemang i Trollhättan. Det har jag tackat dig för tidigare, och kan göra det igen: Tack K-G!
Du är också en varm, vänlig och väldigt hjälpsam person när vi träffas i ultrasammanhang. Vilke
KG, det är tack vare dig som jag började med ultra genom ditt arrangemang i Trollhättan. Det har jag tackat dig för tidigare, och kan göra det igen: Tack K-G!
Du är också en varm, vänlig och väldigt hjälpsam person när vi träffas i ultrasammanhang. Vilke
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 10:45Krister + Sebastian.
Officiellt har jag aldrig gjort något bra enligt
Friidrottsförbundets ultrakommitté.
Har det skriftligt.Jag är en människa, ej en robot.
Jag har känslor.
Lite för magstarka ibland, men vill vara ärlig.
Får jag inte.Varit avstäng
Krister + Sebastian.
Officiellt har jag aldrig gjort något bra enligt
Friidrottsförbundets ultrakommitté.
Har det skriftligt.
Jag är en människa, ej en robot.
Jag har känslor.
Lite för magstarka ibland, men vill vara ärlig.
Får jag inte.
Varit avstäng
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 10:52Har ju ett välgörenhetsarrangemang till hösten i Göteborg.
Detta anser ultrakommittén ej vara värt ett godkännande.
Det blev klart i december förra året.
godkänt centralt i Sverige i april,men ej av ultrakommittén.
De har lagt till massor i loppskale
Har ju ett välgörenhetsarrangemang till hösten i Göteborg.
Detta anser ultrakommittén ej vara värt ett godkännande.
Det blev klart i december förra året.
godkänt centralt i Sverige i april,
men ej av ultrakommittén.
De har lagt till massor i loppskale
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 10:58Eftersom jag är nära involverad i webbgruppen för ultradistans.se och var en av de två personer som utvecklade det nya forumet känner jag mig tvungen att skriva några klargörande rader här.
Det nya forumet på http://www.ultradistans.se togs i bruk i jula
Eftersom jag är nära involverad i webbgruppen för ultradistans.se och var en av de två personer som utvecklade det nya forumet känner jag mig tvungen att skriva några klargörande rader här.
Det nya forumet på http://www.ultradistans.se togs i bruk i jula
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 10:59K-G skriver så här:
"Ultrakommittén anser OFFICIELLT att jag är:
100% negativ,
gnäller på allt och alla,
har noll vänner kvar inom ultran"Jag svarar så här:
Ultrakommittén har inga officiella åsikter om individer, arrangörer, löpare, skribenter.Vad g
K-G skriver så här:
"Ultrakommittén anser OFFICIELLT att jag är:
100% negativ,
gnäller på allt och alla,
har noll vänner kvar inom ultran"
Jag svarar så här:
Ultrakommittén har inga officiella åsikter om individer, arrangörer, löpare, skribenter.
Vad g