Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 11:02Som jag brukar säga: Man skall döma först när man har fakta från båda sidorna. Det är inte alltid den mest högljudd väljer att berätta allt.
För mig är det naturligt att det tar tid att sammanställa resutlatlistan. Det är många varvningar och som arrang
Som jag brukar säga: Man skall döma först när man har fakta från båda sidorna. Det är inte alltid den mest högljudd väljer att berätta allt.
För mig är det naturligt att det tar tid att sammanställa resutlatlistan. Det är många varvningar och som arrang
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 11:27Personligen har jag aldrig varit i närheten av ett forum som så snabbt börjar hojta om en trevligare ton och t o m rycker bort inlägg.
Men men, smaken är som baken och sidan har andra fördelar 🙂
Personligen har jag aldrig varit i närheten av ett forum som så snabbt börjar hojta om en trevligare ton och t o m rycker bort inlägg.
Men men, smaken är som baken och sidan har andra fördelar 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 11:28Jag tror man ska vara Ultra-trevlig.
Jag tror man ska vara Ultra-trevlig.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 12:46Fredrika.
Det närmaste svordom jag varit senaste månaden efter senaste uteslutningen är
Lägg av. CENSUR.
Sedan skrev du lägg av.
Kanonbra tyckte ni.
Fredrika.
Det närmaste svordom jag varit senaste månaden efter senaste uteslutningen är
Lägg av. CENSUR.
Sedan skrev du lägg av.
Kanonbra tyckte ni.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 12:48Lena.
Av någon anledning får man ej vara rak och namnge aktuell person, så:
En person skrev att jag var
100% negativ
gnällde på allt och alla.Denna person fick mycket beröm av dåvarande ordförande för kommittén.
Det anser jag och de flesta med mig v
Lena.
Av någon anledning får man ej vara rak och namnge aktuell person, så:
En person skrev att jag var
100% negativ
gnällde på allt och alla.
Denna person fick mycket beröm av dåvarande ordförande för kommittén.
Det anser jag och de flesta med mig v
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 12:50Janne.
En jämkning innebär att ge och ta.
Den chansen har ni aldrig givit mig.Ni har varje gång entydigt krävt att jag skall anpassa mig till ert system.
Om någon kommittéledamot eller vidhängande person - typ dig och Fredrika - vill ha en JÄMKNING, s
Janne.
En jämkning innebär att ge och ta.
Den chansen har ni aldrig givit mig.
Ni har varje gång entydigt krävt att jag skall anpassa mig till ert system.
Om någon kommittéledamot eller vidhängande person - typ dig och Fredrika - vill ha en JÄMKNING, s
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 12:55Anders.
Du har helt rätt.
Kolla detta Forum
eller jogg
eller puls.Ultraforumet är mycket speciellt.
Man skall inte vara ultra-trevlig,
man skall vara ultrakommitté-trevlig.De vet bäst.
Halleluja.
Anders.
Du har helt rätt.
Kolla detta Forum
eller jogg
eller puls.
Ultraforumet är mycket speciellt.
Man skall inte vara ultra-trevlig,
man skall vara ultrakommitté-trevlig.
De vet bäst.
Halleluja.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 13:30På K-Gs profil står:
"Har en egen hemsida:
www.marathon.se/kgnystrom/
Där finns mängder av kalendrar + statistik."Där kanske resultaten från helgens lopp kan publiceras?
På K-Gs profil står:
"Har en egen hemsida:
http://www.marathon.se/kgnystrom/
Där finns mängder av kalendrar + statistik."
Där kanske resultaten från helgens lopp kan publiceras?
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 14:03K-G, vad beträffar formuleringen "lägg av" så skrev du ett inlägg där "LÄGG AV" i stora bokstäver förekom på inte mindre än tre ställen och i övrigt var mycket aggressivt.
Själv skrev jag "Lägg av, K-G" som direkt svar på ditt påstående att jag "gjort di
K-G, vad beträffar formuleringen "lägg av" så skrev du ett inlägg där "LÄGG AV" i stora bokstäver förekom på inte mindre än tre ställen och i övrigt var mycket aggressivt.
Själv skrev jag "Lägg av, K-G" som direkt svar på ditt påstående att jag "gjort di
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 14:36K-G: Du har helt rätt i att en jämkning innebär att ge och ta. Den kreativa och positiva sidan av K-G är lätt att komma överens och jämka med.
Men det verkar alltid komma slag under bältet, trakasserier, beskyllningar och brutna löften, bitar som inte h
K-G: Du har helt rätt i att en jämkning innebär att ge och ta. Den kreativa och positiva sidan av K-G är lätt att komma överens och jämka med.
Men det verkar alltid komma slag under bältet, trakasserier, beskyllningar och brutna löften, bitar som inte h