Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 22:35Eller så kan man göra både och...
Eller så kan man göra både och...
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 22:49Globalsaten har säkert 10 ggr mer antennarea än en Forerunner, så när den låser på 7 - 9 satelliter så tappar den som regel ingen av dem under ett helt löp. Eftersom den är avsedd att användas med mobiltelefon så störs den heller inte av externa sändare (
Globalsaten har säkert 10 ggr mer antennarea än en Forerunner, så när den låser på 7 - 9 satelliter så tappar den som regel ingen av dem under ett helt löp. Eftersom den är avsedd att användas med mobiltelefon så störs den heller inte av externa sändare (
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:23Intressant! (t+) Tycker inte skräppunkterna stör mig, efter som jag mest gör en visuell analys med hjälp av färger och placering i 2D, så filtrerar ögonen bort det ganska kvickt. Normalt gör jag ingen noggran analys av längden, den är inte det mest intres
Intressant! (t+) Tycker inte skräppunkterna stör mig, efter som jag mest gör en visuell analys med hjälp av färger och placering i 2D, så filtrerar ögonen bort det ganska kvickt. Normalt gör jag ingen noggran analys av längden, den är inte det mest intres
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:59Well, du säger något annat i rubriken på den här tråden och i ditt första inlägg. Jag svarade fullständigt sakligt i min första replik. Det hade kunnat stanna där.
Nåja, nu har jag fått chansen att åter igen propagera för MobiRunner och GPS-logging. Det
Well, du säger något annat i rubriken på den här tråden och i ditt första inlägg. Jag svarade fullständigt sakligt i min första replik. Det hade kunnat stanna där.
Nåja, nu har jag fått chansen att åter igen propagera för MobiRunner och GPS-logging. Det
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 00:45"Med lite bättre sökfunktoner så skulle man slippa läsa de ständiga missförstånden kring hur Forerunnerklockorna loggar rundor."
Håller med att det inte är helt enkelt att hitta den informationen man söker genom att använda sökfunktionen trots att man ka
"Med lite bättre sökfunktoner så skulle man slippa läsa de ständiga missförstånden kring hur Forerunnerklockorna loggar rundor."
Håller med att det inte är helt enkelt att hitta den informationen man söker genom att använda sökfunktionen trots att man ka
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 07:29Mikael, visst hade det kunnat stanna där, men sedan lyckade du i snabb följd missförstås och förkasta mitt önskemål, visa en bild som inte hade med saken att göra och vara spydig och kalla min exempelrunda för "barnpassning" och att sådant skulle Funbeat
Mikael, visst hade det kunnat stanna där, men sedan lyckade du i snabb följd missförstås och förkasta mitt önskemål, visa en bild som inte hade med saken att göra och vara spydig och kalla min exempelrunda för "barnpassning" och att sådant skulle Funbeat
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 19:53Magnus, du har på ett alldeles utmärkt sätt exemplifierat hur grav okunskap resulterar i felaktigt användande av ett populart träningsredskap och vilka bottlenlösa problem det skapar om samma person inte förmår att ta till sig fakta. Funbeats läsekrets är
Magnus, du har på ett alldeles utmärkt sätt exemplifierat hur grav okunskap resulterar i felaktigt användande av ett populart träningsredskap och vilka bottlenlösa problem det skapar om samma person inte förmår att ta till sig fakta. Funbeats läsekrets är
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:50Det är just den där spydigheten som är så typisk för dig, och att du hittar på saker hela tiden. Någon "felaktig användning av träningsredskap" lika lite som "barnpassning" eller "hundpromenader" har inte förkommit. Varför behåller du inte sakligheten rak
Det är just den där spydigheten som är så typisk för dig, och att du hittar på saker hela tiden. Någon "felaktig användning av träningsredskap" lika lite som "barnpassning" eller "hundpromenader" har inte förkommit. Varför behåller du inte sakligheten rak
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:52STOOOOOPP!!!!! Nu räcker det! :@
STOOOOOPP!!!!! Nu räcker det! :@
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:56Oj, trodde alla utom jag och Mikael hade markerat den här som ointressant för länge sedan? (H)
Oj, trodde alla utom jag och Mikael hade markerat den här som ointressant för länge sedan? (H)