Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 16:564:15 😀
4:15 😀
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 17:26jag klarade det inte fattas nästan en halv minut....f''n!! tar det snart har ändå förbättrat mig mycket men räckte inte ända fram.....
jag klarade det inte fattas nästan en halv minut....f''n!! tar det snart har ändå förbättrat mig mycket men räckte inte ända fram.....
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:32Klarade 3,00 sekunder, varken mer eller mindre. Har inte tränat som jag borde så sista biten var på ren vilja och envishet!
EDIT: Hej o hå ja, det var ju fler sekunder ja inte orkade. 3 minuter planka förstås. Tur det blev rätt i träningskalendern(H) Kal
Klarade 3,00 sekunder, varken mer eller mindre. Har inte tränat som jag borde så sista biten var på ren vilja och envishet!
EDIT: Hej o hå ja, det var ju fler sekunder ja inte orkade. 3 minuter planka förstås. Tur det blev rätt i träningskalendern(H) Kal
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 19:25Ina my dear horse.
3 sekunder klarar ju Kalle Blomqvist. Nu var det ju 3 minuter
Ju.EDIT: Glöm allt jag har sagt. 😀
Ina my dear horse.
3 sekunder klarar ju Kalle Blomqvist. Nu var det ju 3 minuter
Ju.
EDIT: Glöm allt jag har sagt. 😀
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:29Jag har också följt den här diskussionen ett tag och tänkte till slut att jag skulle göra slag i saken.
Redan på andra instruktionspunkten fick jag problem. Min navel lät sig inte sugas in. Efter lite möda lyckades jag hålla ut i en knapp minut. Då tril
Jag har också följt den här diskussionen ett tag och tänkte till slut att jag skulle göra slag i saken.
Redan på andra instruktionspunkten fick jag problem. Min navel lät sig inte sugas in. Efter lite möda lyckades jag hålla ut i en knapp minut. Då tril
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 21:22Jag hade aldrig hört talats om denna träningsform å tänkte först att det var en planka som man stod på. Såna har vi massor av i Månkarbo...ehe...Sen så såg jag en bild av en kis som låg på underarmarna å höll kroppen rak...PLANKAN...tänkte jag å kastade m
Jag hade aldrig hört talats om denna träningsform å tänkte först att det var en planka som man stod på. Såna har vi massor av i Månkarbo...ehe...Sen så såg jag en bild av en kis som låg på underarmarna å höll kroppen rak...PLANKAN...tänkte jag å kastade m
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 08:52Gjorde den här det sista på kvällen igår, inte världens piggaste då.
Klarade det, men inte en sekund till hade det gått.Till nästa utmaning kanske man skulle träna på det här också, inte bara leva på gamla lagrar. 🙂
Gjorde den här det sista på kvällen igår, inte världens piggaste då.
Klarade det, men inte en sekund till hade det gått.
Till nästa utmaning kanske man skulle träna på det här också, inte bara leva på gamla lagrar. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 19:15Yes! (hv) Men nu har jag lock för öronen av utmattning.
Yes! (hv) Men nu har jag lock för öronen av utmattning.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 22:233 min planka med madonna gick ju fint.
3 min planka med madonna gick ju fint.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 22:33Markus!
Med Madonna går det alltid lite enklare 🙂BILD:http://2.bp.blogspot.com/_P6ceJV0AzjQ/R_1SeLbeaDI/AAAAAAAAATo/YQ_c7SiBUkI/s400/madonna4minutes.jpg
Markus!
Med Madonna går det alltid lite enklare 🙂
BILD:http://2.bp.blogspot.com/_P6ceJV0AzjQ/R_1SeLbeaDI/AAAAAAAAATo/YQ_c7SiBUkI/s400/madonna4minutes.jpg