Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 17:14Jag har oxå get mig F** att det skall gå?
Kan du utveckla hur man växlar trycket bland muskelgrupperna Peter? Andningen är viktig helt klart. Men darrandet gör mig tokig....
Jag har oxå get mig F** att det skall gå?
Kan du utveckla hur man växlar trycket bland muskelgrupperna Peter? Andningen är viktig helt klart. Men darrandet gör mig tokig....
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 18:51Jag testade "plankan" häromdagen orkade bara 1:45 och skakade hela kroppen jätte jobbigt, men säker bra mag övning. Försöker orka 2 min. under kommande veckan.(t+)
Jag testade "plankan" häromdagen orkade bara 1:45 och skakade hela kroppen jätte jobbigt, men säker bra mag övning. Försöker orka 2 min. under kommande veckan.(t+)
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 20:37YES - jag klarade 3,04 i går kväll!! (H)
... den sista halvminuten skakade både armar och ben, men 3-minutersgränsen sprack i alla fall!
YES - jag klarade 3,04 i går kväll!! (H)
... den sista halvminuten skakade både armar och ben, men 3-minutersgränsen sprack i alla fall!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 13:42Heads up folks! Idag är den stora dagen. Upp till bevis! 😀
Heads up folks! Idag är den stora dagen. Upp till bevis! 😀
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 14:21Hm hade ju läst denna diskussion och tänkte att jag måste ju testa exakt HUR jobbigt det kan vara stå 3 min. Och det gick! Men, jösses så jag pustade och skakade sista 25 sek! 🙂
5 min känns låååångt borta!
Hm hade ju läst denna diskussion och tänkte att jag måste ju testa exakt HUR jobbigt det kan vara stå 3 min. Och det gick! Men, jösses så jag pustade och skakade sista 25 sek! 🙂
5 min känns låååångt borta!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 14:34Sitter och drar mig - tror inte det går så bra - hur har det gått hittills?
Sitter och drar mig - tror inte det går så bra - hur har det gått hittills?
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 14:34Det gick!!!
Har aldrig orkat mer än 2 min tidigare, men idag fixade jag 3.10. Tänk vad man kan plåga sig bara man lurar kroppen att nu är det TÄVLING som gäller. 😉
Det gick!!!
Har aldrig orkat mer än 2 min tidigare, men idag fixade jag 3.10. Tänk vad man kan plåga sig bara man lurar kroppen att nu är det TÄVLING som gäller. 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 15:363:46 (hv). Lyssna på Madonnas 4 minutes 😉
Perfekt. Nu är man värd en eftermiddagsdrink 🙂
3:46 (hv). Lyssna på Madonnas 4 minutes 😉
Perfekt. Nu är man värd en eftermiddagsdrink 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 16:05Efter att ha följt denna tråd ett tag var jag tvungen att testa idag...å ser man på...4:56!!:-) Det kan jag inte annat än vara nöjd med...
Säger som ovanstående, nu blir det en eftermiddagsdrink...:D
Efter att ha följt denna tråd ett tag var jag tvungen att testa idag...å ser man på...4:56!!:-) Det kan jag inte annat än vara nöjd med...
Säger som ovanstående, nu blir det en eftermiddagsdrink...:D
Quote from Catharina Brattlin on 1 May 2009, 16:05Vad duktiga alla är! Bra jobbat! 🙂
Vad duktiga alla är! Bra jobbat! 🙂