Quote from Viktor Wrede on 8 April 2009, 18:47Jag är uppe i 1:25 nu - försöker lägga på 5 sekunder per dag. Än så länge hänger tekniken med men 3 min känns långt borta ...fortsätter dock att bygga på i mitt sakta mak får jag se vad det räcker till :D!!
Jag är uppe i 1:25 nu - försöker lägga på 5 sekunder per dag. Än så länge hänger tekniken med men 3 min känns långt borta ...fortsätter dock att bygga på i mitt sakta mak får jag se vad det räcker till :D!!
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 20:22Ha Pia, jag körde samma taktik och kom upp till 1.25, men nu har det blivit bakslag. Kan bero på annan träning samma dag. 3 minuter är utopi till 1 maj men 2 min kan gå.
Ha Pia, jag körde samma taktik och kom upp till 1.25, men nu har det blivit bakslag. Kan bero på annan träning samma dag. 3 minuter är utopi till 1 maj men 2 min kan gå.
Quote from Viktor Wrede on 8 April 2009, 21:39Jaa tyvärr känns det som du har rätt men vi kämpar på eller hur????:D
Jaa tyvärr känns det som du har rätt men vi kämpar på eller hur????:D
Quote from Magnus Gelang on 8 April 2009, 22:15Jag insåg i söndags på stationsgympan att jag är långt ifrån 3 minuter. Men jag ska göra mitt bästa 1 maj,,,,,,men jag tror jag kommer att jubla om jag klarar ens 1 minut 😀
Jag insåg i söndags på stationsgympan att jag är långt ifrån 3 minuter. Men jag ska göra mitt bästa 1 maj,,,,,,men jag tror jag kommer att jubla om jag klarar ens 1 minut 😀
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:33Blev bara 3:30 idag. Var så sjukt slut efter rodden, pilatusen och sen körde vi plankhelvetet som sista övning på corepasset. Nya tag nästa gång!
Blev bara 3:30 idag. Var så sjukt slut efter rodden, pilatusen och sen körde vi plankhelvetet som sista övning på corepasset. Nya tag nästa gång!
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 23:06Nyss körde jag min första planka sen förra året. Stoppade efter två min, då brände det fint i överarmarna, nåt jag aldrig kände tidigare.
Nyss körde jag min första planka sen förra året. Stoppade efter två min, då brände det fint i överarmarna, nåt jag aldrig kände tidigare.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 09:01Peter: "Stoppade efter ..."? För min del handlar det mer om "stoppas efter...". Det är inte jag själv som avgör när jag ska stoppas. Det sköter mjölksyran om. Kroppen skriker och vägrar samarbeta längre än 1.45 just nu.
Peter: "Stoppade efter ..."? För min del handlar det mer om "stoppas efter...". Det är inte jag själv som avgör när jag ska stoppas. Det sköter mjölksyran om. Kroppen skriker och vägrar samarbeta längre än 1.45 just nu.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:371.54 idag. Och armarna var sladdriga som överkokt spaghetti på slutet 🙂
Har jag fel teknik? Jag lutar oftast lite framåt så att vinkeln vid armbågen är mindre än 90 grader.
1.54 idag. Och armarna var sladdriga som överkokt spaghetti på slutet 🙂
Har jag fel teknik? Jag lutar oftast lite framåt så att vinkeln vid armbågen är mindre än 90 grader.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 15:02BILD:http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.98589!defaultImage/3996331298.jpg
BILD:http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.98589!defaultImage/3996331298.jpg
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 15:20Jag trodde att tre minuter skulle vara en baggis så jag har inte provat förrän idag... En minut var jobbigt 🙁
Jag trodde att tre minuter skulle vara en baggis så jag har inte provat förrän idag... En minut var jobbigt 🙁