Quote from Catharina Brattlin on 30 March 2009, 11:02Ulrika, klipper in min kalendernotering:
"5/4/3/2/1 min med 30 sek vila emellan intervallerna utom efter sista. Då var det 1 min vila. Upprepade serien."
Hoppas Du fattar hur jag menar. Här behövs definitivt inga extravikter! 🙂
Ulrika, klipper in min kalendernotering:
"5/4/3/2/1 min med 30 sek vila emellan intervallerna utom efter sista. Då var det 1 min vila. Upprepade serien."
Hoppas Du fattar hur jag menar. Här behövs definitivt inga extravikter! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 15:26Jag har kört vanliga plankan med en 5 kg vikt på ryggen. Funkade jättebra och kortade av plankståendet rejält. 🙂
Jag har kört vanliga plankan med en 5 kg vikt på ryggen. Funkade jättebra och kortade av plankståendet rejält. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 11:33Hej hur går det med era plankövningar? Hittade en länk med bra tips. Jag siktar på att greja 2 min inom kort.
mvh d
http://www.hemovningar.se/
Hej hur går det med era plankövningar? Hittade en länk med bra tips. Jag siktar på att greja 2 min inom kort.
mvh d
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 11:46Jag grejade 3:50 på corepasset förra onsdagen. (En hel låt skulle vi stå)
Blir att testa idag igen.
Jag grejade 3:50 på corepasset förra onsdagen. (En hel låt skulle vi stå)
Blir att testa idag igen.
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 12:253 minuter känns helt omänskligt. Hur ska jag klara det. Fast plankan är ju lite av en bedömningssport. Det är ju bra mycket jobbigare om man inte fuskar med svanken 🙂
3 minuter känns helt omänskligt. Hur ska jag klara det. Fast plankan är ju lite av en bedömningssport. Det är ju bra mycket jobbigare om man inte fuskar med svanken 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 12:28Lukas, Förhoppningsvis och för sin egen skull slutar man innan man säckar ihop. Vi har en kille i klubben som körde 6min. Men sen fick han smeknamnet "Svankan". Haha.
Lukas, Förhoppningsvis och för sin egen skull slutar man innan man säckar ihop. Vi har en kille i klubben som körde 6min. Men sen fick han smeknamnet "Svankan". Haha.
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 15:453:50 låter imponerande. Mental träning och fysiskt ansträngande på samma gång inte illa va? Lycka till Lukas.
3:50 låter imponerande. Mental träning och fysiskt ansträngande på samma gång inte illa va? Lycka till Lukas.
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 17:06Ja, Linda. Det smeknamnet vill jag ju inte få 😉
Jag siktar på två minuter först. Det borde gå och så skyller jag på att fokus är på löpningen just nu 🙂
Ja, Linda. Det smeknamnet vill jag ju inte få 😉
Jag siktar på två minuter först. Det borde gå och så skyller jag på att fokus är på löpningen just nu 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 17:22Jag klarade 2,38 igår så 3 minuter börjar inte vara alltför avlägset (H)
... får mest ont i axelpartiet efter ett par minuter?!
Jag klarade 2,38 igår så 3 minuter börjar inte vara alltför avlägset (H)
... får mest ont i axelpartiet efter ett par minuter?!
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 17:52Avgjort vad jag behöver! Förutom att stretcha ...
Avgjort vad jag behöver! Förutom att stretcha ...