Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 19:11En fråga angående plankövningar. Är det inte bättre att lägga på extra vikt än att försöka klara längre och längre tid?
En fråga angående plankövningar. Är det inte bättre att lägga på extra vikt än att försöka klara längre och längre tid?
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 19:16Någon mer än jag som upplever "plankan" som en lite besvärlig övning att sätta rekord i, pga att det inte finns någon tydlig gräns "där man inte orkar längre"? Saken är snarare den att ryggen tar allt mer stryk när magen orkar mindre och mindre. Frågan va
Någon mer än jag som upplever "plankan" som en lite besvärlig övning att sätta rekord i, pga att det inte finns någon tydlig gräns "där man inte orkar längre"? Saken är snarare den att ryggen tar allt mer stryk när magen orkar mindre och mindre. Frågan va
Quote from Catharina Brattlin on 26 March 2009, 19:21Jag var med i förra utmaningen, och skulle vilja tipsa Er om att läsa tillhörande diskussioner, tips osv...
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1362
🙂
Jag var med i förra utmaningen, och skulle vilja tipsa Er om att läsa tillhörande diskussioner, tips osv...
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1362
🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 19:22Markus: Du får väl träna mer ryggövningar 🙂
Nej, jag håller med dig. Ryggen är begränsningen. Men den här övningen handlar också mycket om psyke.
Markus: Du får väl träna mer ryggövningar 🙂
Nej, jag håller med dig. Ryggen är begränsningen. Men den här övningen handlar också mycket om psyke.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 20:02Jag var med i förra utmaningen och för mig var det axlarna som var begränsningen. Även om jag var jättenoga med att ha tyngdpunkten precis under axlarna slutade det alltid med att jag fick bryta när det gjorde för ont i axlarna. Magen/ryggen var det inget
Jag var med i förra utmaningen och för mig var det axlarna som var begränsningen. Även om jag var jättenoga med att ha tyngdpunkten precis under axlarna slutade det alltid med att jag fick bryta när det gjorde för ont i axlarna. Magen/ryggen var det inget
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 20:46Peter: 3,59?!?!? Hur kunde du? (ge upp en sekund för tidigt, alltså)
Peter: 3,59?!?!? Hur kunde du? (ge upp en sekund för tidigt, alltså)
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 14:22Kul att så många tänder på denna idé att tillsammans greja denna utmaning. Jag vet att den dyker upp då och då, men som en extra morot inför stundande "beach 09", kan väl detta pigg upp. Både enkelt och tufft.
Sätt dina egna gränser, utmana dig själv.
Kul att så många tänder på denna idé att tillsammans greja denna utmaning. Jag vet att den dyker upp då och då, men som en extra morot inför stundande "beach 09", kan väl detta pigg upp. Både enkelt och tufft.
Sätt dina egna gränser, utmana dig själv.
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 19:27Jag satsar på 0.30. Mina magmuskler är obefintliga.
Jag satsar på 0.30. Mina magmuskler är obefintliga.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 14:42Jag klarade 9 min för nån månad sedan (H)
Jag klarade 9 min för nån månad sedan (H)
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 15:10Nio!? Hur less var du när du slutade? Imponerad!
Nio!? Hur less var du när du slutade? Imponerad!