Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 16:00Tack för bilden Mikael. Där är det ju rät vinkel vilket borde minska tendensen till spaghetti i armarna. Får prova nästa gång (H)
Tack för bilden Mikael. Där är det ju rät vinkel vilket borde minska tendensen till spaghetti i armarna. Får prova nästa gång (H)
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 16:08Ett tips om man vill klara längre tider är att fuska på samma sätt som Lukas... 😉 Innebörden blir nämligen att en mindre andel av kroppsvikt hamnar mellan stödpunkterna fötterna och armbågarna. Och det är denna vikt magen jobbar med att hålla uppe. Den a
Ett tips om man vill klara längre tider är att fuska på samma sätt som Lukas... 😉 Innebörden blir nämligen att en mindre andel av kroppsvikt hamnar mellan stödpunkterna fötterna och armbågarna. Och det är denna vikt magen jobbar med att hålla uppe. Den a
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 16:24Tack för bra förklaring Markus. Det du skriver låter logiskt för magens del, men å andra sidan borde väl armarna börja skaka i förtid om man lutar framåt med vinkel != 90 grader. Jag får helt enkelt tänka på detta och prova nästa gång.
Tack för bra förklaring Markus. Det du skriver låter logiskt för magens del, men å andra sidan borde väl armarna börja skaka i förtid om man lutar framåt med vinkel != 90 grader. Jag får helt enkelt tänka på detta och prova nästa gång.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 17:02Jag är på! Shit jag klarade det på första försöket... 😉 (skämt åsido, tack för uppmaningen att testa, har nog bara gjort 2 minuter förut, jag siktar på 5 minuter till midsommar då)
Jag är på! Shit jag klarade det på första försöket... 😉 (skämt åsido, tack för uppmaningen att testa, har nog bara gjort 2 minuter förut, jag siktar på 5 minuter till midsommar då)
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 17:49Magda Gads kompis lyftkranen gör drygt 9 minuter och Gunde Svan 6 minuter (första gången han testade...)
Magda Gads kompis lyftkranen gör drygt 9 minuter och Gunde Svan 6 minuter (första gången han testade...)
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 22:48Ah, tack för tipset! Nu är jag noga med att vinkeln inte överstiger 85-90 gr. Klarade 1.30 idag så någon uthålligetsträning i flera minuter är det inte fråga om ännu. 😉
Ah, tack för tipset! Nu är jag noga med att vinkeln inte överstiger 85-90 gr. Klarade 1.30 idag så någon uthålligetsträning i flera minuter är det inte fråga om ännu. 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 23:28riktigt jobbigt....inte uppe i 3 minuter ännu. men snart så!
riktigt jobbigt....inte uppe i 3 minuter ännu. men snart så!
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 10:04Börjar inte ni och darra lite lätt efter 1:30? Hur klara ni pressen att hålla ut ni som klarar över 2 min?
mvh d
Börjar inte ni och darra lite lätt efter 1:30? Hur klara ni pressen att hålla ut ni som klarar över 2 min?
mvh d
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 13:05Tricket är att aktivera lite olika muskelgrupper under tiden.
Och inte glömma andas när det blir tungt!
Tricket är att aktivera lite olika muskelgrupper under tiden.
Och inte glömma andas när det blir tungt!
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 11:20Ja andningen är svår efter en stund. Inte hittat rätt teknik.
SKA klara 3 minuter har gett mig f*n på det....
Ja andningen är svår efter en stund. Inte hittat rätt teknik.
SKA klara 3 minuter har gett mig f*n på det....