Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning300 mil under 2013
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom flera av mina kompisar redan sprängt sina första 300 mil för året är det väl lika bra att starta en tråd för det också. Utan tråd blir det ingen firarbira, som ordspråket lyder.

Förhoppningsvis passerar jag 320 mil med dagens mara.
Vurpade med cykeln i går så liten osäkerhet finns det. Men har nog bara 6-7 km kvar till 320 så det borde jag klara.

Jag har gjort 1348K av mina 2000K som jag satt upp som mål för i år, och har därmed 200K positiv marginal. jag hakar på här för att se vad jag missar 3000K med för marginal.

Har du firat av dina 300 med Bedarö Bitter Jan-Erik?

En inspirerande start dag ett: 353K back 😀

Jag hänger faktiskt på här tror jag, om inte annat för att få se med hur mycket jag missar. F n har jag sprungit ihop ~1580km av rekommenderade ~1700km men så har jag slappat rejält på sistone också 🙂
Lovar bot och bättring 🙂

Jag har faktiskt inte firat det. Tror jag passerade 300 någonstans på vägen mellan Norrköping och Nynäs.

har 135 ,il nu...
så det här fixxar jag inte i år...
skål på er ni som fixxar 300

Äh, jag hakar på här. 🙂

Har egentligen 260 mil som mål i år, men har i dagarna avverkat 200.

Nu ska jag iväg i mina nyinköpta splitshorts och köra ett lokalt 10k race här i stekheta Playitas. Racet har 5 deltagare - så jag vet inte om jag är mer rädd

Jag bör passera 300 km i höjd med 28 september i år om armar, ben och övriga lemmar hänger med.