Quote from Jonny Persson on 14 August 2013, 12:25Man har viss glädje av mängden under den sista milen på maran. Ingen aning om var jag landar. Det är svårsiat om november-december men ska jag springa Boston i vår lär jag inte vilja slöa ner mig helt efter maran som jag gjorde förra året när helvetesvint
Man har viss glädje av mängden under den sista milen på maran. Ingen aning om var jag landar. Det är svårsiat om november-december men ska jag springa Boston i vår lär jag inte vilja slöa ner mig helt efter maran som jag gjorde förra året när helvetesvint
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 12:44"Den här vintern kommer dock bli mild i Stockholm."
Den gillar jag. Då kan jag nämligen käbbla mot vintern, om det skulle behövas, med argumentet: "...för det har Mackan sagt.".
"Den här vintern kommer dock bli mild i Stockholm."
Den gillar jag. Då kan jag nämligen käbbla mot vintern, om det skulle behövas, med argumentet: "...för det har Mackan sagt.".
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 13:22Jag lyfter löparkepsen i stum respekt! Grattis 😀
Jag lyfter löparkepsen i stum respekt! Grattis 😀
Quote from Jonny Persson on 14 August 2013, 14:29Tack Camilla! Det är bara att ta ett steg i taget och att göra det ofta. 🙂
Tack Camilla! Det är bara att ta ett steg i taget och att göra det ofta. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 14:49🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 20:09Grattis Mackan!
Sjukt bra och jag vet att du hinner med många fler mil!
Hoppas att du hinner träna oss i Team Nordic Trail i höst! Saknar dina pass!
Kram,
Jenny
Grattis Mackan!
Sjukt bra och jag vet att du hinner med många fler mil!
Hoppas att du hinner träna oss i Team Nordic Trail i höst! Saknar dina pass!
Kram,
Jenny
Quote from Jonny Persson on 14 August 2013, 21:50Vi får se vad jag hinner med under hösten Jenny. Tack!
Vi får se vad jag hinner med under hösten Jenny. Tack!
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 11:31Gjorde cirka 215 mil under årets första 2/3 och eftersom jag nu seriöst funderar på att vila i december kan det vara bra att vara med här för den där sista motivationen.
Gjorde cirka 215 mil under årets första 2/3 och eftersom jag nu seriöst funderar på att vila i december kan det vara bra att vara med här för den där sista motivationen.
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 15:42Hoppla, detta var ju ett mina tränningsmål. Ligger tyvärr i skrivande stund ca 20 mil back. Jag får nog krita in Blåfrusen i tävlingskalendern eller kanske Bislett, om det skall gå ihop. Firabira låter ju bra, det kanske räcker som motivation.
Hoppla, detta var ju ett mina tränningsmål. Ligger tyvärr i skrivande stund ca 20 mil back. Jag får nog krita in Blåfrusen i tävlingskalendern eller kanske Bislett, om det skall gå ihop. Firabira låter ju bra, det kanske räcker som motivation.
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 15:14Det är nära nu.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=371d6e499c6c44e2b452ed378b2745fb.jpg&Size=&share=
Det är nära nu.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=371d6e499c6c44e2b452ed378b2745fb.jpg&Size=&share=