Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 10:39Så länge som det finns minst en som siktar mot 500 mil så motiverar det en tråd.
Spring många och långa tävlingar Daniel så får du milen på köpet.
Så länge som det finns minst en som siktar mot 500 mil så motiverar det en tråd.
Spring många och långa tävlingar Daniel så får du milen på köpet.
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 11:21Jan-Erik: Jag följer självklart med dig i en 500-tråd 🙂
Jan-Erik: Jag följer självklart med dig i en 500-tråd 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2013, 18:21Börjar vara nära nu, 2952 km hittills. Borde passera 3000 inom ett fåtal dagar... Måste bara se till att hitta en lämplig bira nu, i värsta fall får det bli en cola istället... 🙂
Börjar vara nära nu, 2952 km hittills. Borde passera 3000 inom ett fåtal dagar... Måste bara se till att hitta en lämplig bira nu, i värsta fall får det bli en cola istället... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 14:51Grattis och skål, Mikael F!
Grymt bra jobbat och väl värt en Honungshöst! Var den god? Har inte sett den förut!
Kram och skål!
Jenny
Grattis och skål, Mikael F!
Grymt bra jobbat och väl värt en Honungshöst! Var den god? Har inte sett den förut!
Kram och skål!
Jenny
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 23:19Tack! Den här Honungshösten finns nog bara på pubarna Oliver Twist och Akkurat. Jag hittade den på det sistnämda etablisemanget. Ett trevligt öl som smakade ungefär så som det luktar att springa genom en sensommarglänta i skogen spetsat med förnimmelsen a
Tack! Den här Honungshösten finns nog bara på pubarna Oliver Twist och Akkurat. Jag hittade den på det sistnämda etablisemanget. Ett trevligt öl som smakade ungefär så som det luktar att springa genom en sensommarglänta i skogen spetsat med förnimmelsen a
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 11:39Oj, vilken härlig recension! Blir ju genast sugen på att testa den!
Det låter som ett njutningsfullt firande!
Kram,
Jenny
Oj, vilken härlig recension! Blir ju genast sugen på att testa den!
Det låter som ett njutningsfullt firande!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 17:15Härligt Mikael!
Jag kom idag upp i exakt 3000 km för året. Hur jag tänkt fira? Ja, i första hand med att tävla på 10000m på bana imorgon. 🙂
Sen blir det till att hitta ett lämpligt dryckesval...
Härligt Mikael!
Jag kom idag upp i exakt 3000 km för året. Hur jag tänkt fira? Ja, i första hand med att tävla på 10000m på bana imorgon. 🙂
Sen blir det till att hitta ett lämpligt dryckesval...
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 23:11Imponerande firande av uppnådd sträcka, unna dig något extra när du kommit över mållinjen för det är du värd 🙂
Imponerande firande av uppnådd sträcka, unna dig något extra när du kommit över mållinjen för det är du värd 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 09:39Grattis Göran! Helt rätt att börja knapra in på 400-milamålet.
Grattis Göran! Helt rätt att börja knapra in på 400-milamålet.
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 00:38Tack Camilla och Mikael!
Tack Camilla och Mikael!