Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 20:39Jag passerade just 1550k så med den planerade mängdökningen under hösten kan det gå! Vad gör man inte för en öl...
Jag passerade just 1550k så med den planerade mängdökningen under hösten kan det gå! Vad gör man inte för en öl...
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 01:20Jag räknar också med att klara 300 mil, kanske 365 om inget strular till sig.
Jag räknar också med att klara 300 mil, kanske 365 om inget strular till sig.
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 11:37Jag hänger på här. Jag räknar själv inte milen på kalenderårsbasis utan per säsong som sträcker sig från det jag drar igång träningen i november till sista tävlingen (oktober).
Ifjol kom jag upp i 2933 km på hela säsongen vilket är personbästa, men för k
Jag hänger på här. Jag räknar själv inte milen på kalenderårsbasis utan per säsong som sträcker sig från det jag drar igång träningen i november till sista tävlingen (oktober).
Ifjol kom jag upp i 2933 km på hela säsongen vilket är personbästa, men för k
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 09:40Jag passerade faktiskt 300 mil igår, kan bli 500 och rekord i år om det rullar på som det ska resten av året. 2012 kom jag upp i 431 mil.
Jag passerade faktiskt 300 mil igår, kan bli 500 och rekord i år om det rullar på som det ska resten av året. 2012 kom jag upp i 431 mil.
Quote from Jonny Persson on 14 August 2013, 11:45Idag satt den! Några veckor senare än vad jag hade önskat när året startade men bättre sent än aldrig. Tror jag sparar ölen till helgen eftersom jag ska PT:a under kvällen. Tror inte det ser bra ut med en lurig coach.
Givetvis blir det hårdrocksöl från m
Idag satt den! Några veckor senare än vad jag hade önskat när året startade men bättre sent än aldrig. Tror jag sparar ölen till helgen eftersom jag ska PT:a under kvällen. Tror inte det ser bra ut med en lurig coach.
Givetvis blir det hårdrocksöl från m
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 11:51En lurig hårdrockscoach då?
Grattis Mackan!
En lurig hårdrockscoach då?
Grattis Mackan!
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 11:54????? Mackan! 😀
Kan man vänta sig en liten öl-recension till helgen då?
Har inte fått tummen loss att skaffa hem den ännu eftersom det fortfarande känns som "grönsaks-säsong"..
????? Mackan! 😀
Kan man vänta sig en liten öl-recension till helgen då?
Har inte fått tummen loss att skaffa hem den ännu eftersom det fortfarande känns som "grönsaks-säsong"..
Quote from Jonny Persson on 14 August 2013, 11:55Tack!
Det kan ta en ände med förskräckelse.
Tack!
Det kan ta en ände med förskräckelse.
Quote from Jonny Persson on 14 August 2013, 12:01Du kan få en recension redan nu.
Det var en månad sen jag drack den senast men se det som en ganska snäll bitter. Inget som står ut. Tyckte den var riktigt bra när jag drack den på fat i Stockport där den bryggs men kändes lite mesigare när jag drack de
Du kan få en recension redan nu.
Det var en månad sen jag drack den senast men se det som en ganska snäll bitter. Inget som står ut. Tyckte den var riktigt bra när jag drack den på fat i Stockport där den bryggs men kändes lite mesigare när jag drack de
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 12:20300 redan nu, alltså. Inte illa, skall vi räkna med 500 innan året är slut?
Hmm, man kanske skulle försöka träna på allvar nästa år.. 😉
300 redan nu, alltså. Inte illa, skall vi räkna med 500 innan året är slut?
Hmm, man kanske skulle försöka träna på allvar nästa år.. 😉