Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 08:17Kalle Jag menar ögongodis 😉 som får hjärtat att slå mycket snabbare 😉
Kalle Jag menar ögongodis 😉 som får hjärtat att slå mycket snabbare 😉
Quote from j sollerman on 6 June 2010, 08:24haha du tänkte så 😉 Det skulle det kunna vara =P
haha du tänkte så 😉 Det skulle det kunna vara =P
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 13:25Jag har haft samma problem. T.ex.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=8421934&ShowChart=yes
Jag har dock fått ordning på problemet nu. Vad jag gjort är:
Spänt bandet lite hårdare. Spännena glider ju upp (eller vad man nu skall kalla det
Jag har haft samma problem. T.ex.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=8421934&ShowChart=yes
Jag har dock fått ordning på problemet nu. Vad jag gjort är:
Spänt bandet lite hårdare. Spännena glider ju upp (eller vad man nu skall kalla det
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 21:11Har också haft samma problem men det löste sig av att spänna åt bandet hårdare, mycket hårdare.
Har också haft samma problem men det löste sig av att spänna åt bandet hårdare, mycket hårdare.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 21:35Exakt. Tänk Kungsboa.
Varje gång Kungsboans byte andas ut så klämmer den åt lite hårdare. Tillslut har den kvävt sitt byte.
🙂
Exakt. Tänk Kungsboa.
Varje gång Kungsboans byte andas ut så klämmer den åt lite hårdare. Tillslut har den kvävt sitt byte.
🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 08:55Suck. Har en Suunto och har inte haft några problem med pulsbandet alls. Utom när batteriet är slut och klockan indikerar att man skall byta batteri.
Har nu köpt en 310XT och vill inte ha problem med pulsbandet. 🙁
Suck. Har en Suunto och har inte haft några problem med pulsbandet alls. Utom när batteriet är slut och klockan indikerar att man skall byta batteri.
Har nu köpt en 310XT och vill inte ha problem med pulsbandet. 🙁
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 22:32Jag har inte haft några problem med min 310XT än. Blöter bandet likadant som jag gjorde på min Suunto och spännar ung. lika hårt.
Jag har inte haft några problem med min 310XT än. Blöter bandet likadant som jag gjorde på min Suunto och spännar ung. lika hårt.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 00:11Jag hade liknande problem med min Garmin 305 precis när jag skaffat den innan jag kommit på hur jag skulle ha pulsbandet. Jag tyckte att det satt bra på bröstet men ändå fick jag väldigt konstiga pulskurvor med (orimligt) höga toppar på mina rundor.
Prob
Jag hade liknande problem med min Garmin 305 precis när jag skaffat den innan jag kommit på hur jag skulle ha pulsbandet. Jag tyckte att det satt bra på bröstet men ändå fick jag väldigt konstiga pulskurvor med (orimligt) höga toppar på mina rundor.
Prob
Quote from j sollerman on 25 July 2010, 22:58Nu är problemet tillbaka igen. Jävla skitgrejer!
Nu är problemet tillbaka igen. Jävla skitgrejer!
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:02Rengör, jag kan trösta dig med att Polar är ännu känsligagare och glappar oftare.
Rengör, jag kan trösta dig med att Polar är ännu känsligagare och glappar oftare.