Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 13:37Jag har också problem med skenande puls på min 310XT. Första 20 min funkar det ok sedan kommer en smyghöjning med ca 5 slag i några minuter innan den skenar, stannar o torkar kontakterna så funkar det i 5 minuter innan problemet är tillbaka. Ringt support
Jag har också problem med skenande puls på min 310XT. Första 20 min funkar det ok sedan kommer en smyghöjning med ca 5 slag i några minuter innan den skenar, stannar o torkar kontakterna så funkar det i 5 minuter innan problemet är tillbaka. Ringt support
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 15:20Leif, vart ringde du för support? Jag fick min klocka i present och den beställdes över internet så jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Men nåt måste göras!
Leif, vart ringde du för support? Jag fick min klocka i present och den beställdes över internet så jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Men nåt måste göras!
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 15:57Kontakta Garmin support: http://www.garmin.se/node/6696
Kontakta Garmin support: http://www.garmin.se/node/6696
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 15:57Tack Staffan! Ska kontakta dem.
Tack Staffan! Ska kontakta dem.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 16:58Skickade in klockan och fick en ny (tog 2 dagar otroligt snabbt), vet inte vad som var problemet med den gamla men något måste det varit.
Hoppas i alla fall att den nya skall funka bättre.
Skickade in klockan och fick en ny (tog 2 dagar otroligt snabbt), vet inte vad som var problemet med den gamla men något måste det varit.
Hoppas i alla fall att den nya skall funka bättre.
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 11:37Har en 305:a som skenar helt galet i puls ibland. Har kommit fram till ett samband som jag inte förstår. Den visar enbart helt galen puls när jag har ett visst framhjul på cykeln. Inget konstigt hjul, DT370 nav med Mavic fälg.
Har en 305:a som skenar helt galet i puls ibland. Har kommit fram till ett samband som jag inte förstår. Den visar enbart helt galen puls när jag har ett visst framhjul på cykeln. Inget konstigt hjul, DT370 nav med Mavic fälg.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 18:15Jag duschar med mitt på och efter det har det alltid fungerat!
Jag duschar med mitt på och efter det har det alltid fungerat!
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 10:50Dubbelpostar här med ifall någon markerat den andra tråden som ointressant.
Fick äntligen tummen ur och lämnade in mitt pulsband för "reparation" av Garmin. Fick tillbaka ett nytt där de faktiskt gjort en designförbättring och man inte längre ska fästa i
Dubbelpostar här med ifall någon markerat den andra tråden som ointressant.
Fick äntligen tummen ur och lämnade in mitt pulsband för "reparation" av Garmin. Fick tillbaka ett nytt där de faktiskt gjort en designförbättring och man inte längre ska fästa i
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 10:55jag ska få mitt i början av veckan, längtar
jag ska få mitt i början av veckan, längtar
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 08:48Hur fäster man det nya?
Hur fäster man det nya?