Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning365 mil år 2015
You need to log in to create posts and topics.

23 - ligger bra till. Hittills. 🙂

Jag får haka på denna också, även om jag också siktar på betydligt mer om jag får vara frisk och skadefri, fick ihop drygt 530 ifjol och hoppas på något liknande i år, men man kan ju aldrig ta något för givet.

Det har ju i alla fall börjat bra hittills i

Jag ska inte glömma att dokumentera för mig själv, alltförmånga passa har klockan legat hemma, ska försöka räkna lite på rutterna och återkomma men snart uppe i 10 iaf, slow starter 🙂

Januari blev en kanonbra träningsmånad, 70,7 mil, så det ser ju bra ut hittills. Man får vara glad så länge man får vara frisk och skadefri.

Grym, Göran.

378 km hamnade jag på för januari. Månadspers i distans. 🙂

Shit, Göran. Nästan 16 mil i veckan! Vilken fart du kommer få när du växlar upp framåt våren - du kommer lämna mig långt bakom dig, jag som bara snittade jämförelsevis ynkliga 9 mil i veckan i januari... Jag såg att vi annars var rätt jämförbara i resulta

Tackar!

Grattis Tibor, till månadsperset!

Tomas: Jo, vore kul att rejsa nån gång! 🙂 Tyvärr inte så ofta jag är och tävlar i närheten av Gotland...

Jag är inte tillräckligt snabb för att vara bra på korta distanser, halvmara/mara passar mig bättre, m

Tomas - Umeå ligger bara på joggavstånd från en sak: svartvintern.

Hälsningar från en annan Umeåbo.

Hänger på här, har 300 som mål vilket skulle bli PB. Känns mer sporrande med en grupp som siktar en bit över mitt mål än under 🙂

Jag har gjort 57 mil hittills (på 54 dagar?) så det är hyfsat 🙂

Februari gav 35 mil, vilket för första två månaderna ger 73 mil. Ligger behagligt en smula på plus-sidan. 🙂