Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning365 mil år 2015
You need to log in to create posts and topics.

Härligt Anders och Tibor!

Februari blev (som så ofta) en träningsmånad med lite luftrörsproblem som gjorde att det blev några extra vilodagar, men får vara nöjd med att det ändå blev drygt 40 mil, så totalt 111 mil efter 2 månader, ganska precis samma so

Det här målet har jag haft i många år nu. Aldrig nått fram. 12 mil hitintills i år, långdragen skada sätter stopp. Har varit en period då jag undrat om jag någonsin skall kunna springa en mil i full fart igen.

Så jag står över i år. 🙂

217 dagar har gått. Jag har gjort 195 mil. Nöjd med tanke på fattiga månader (mars 19 mil, april 18 mil, maj 18 mil ) i våras 🙂

Hur går det för er?

Ser bra ut för målet på 300 mil, Anders.

Jag ligger själv på 208 mil, efter 218 dagar.

Också nöjd. Överansträngning av vader samt justering av löptekniken har dragit ner milantal. Prio 1 är som alltid skadefri, jag ger 50/50 att jag grejar 365 mil i år.

232 dagar och 210 mil löpta. Lär inte bli 365 i år men det ser fortsatt bra ut för 300 (191 önskvärt) som är mitt mål! 🙂

145 mil nu, kanske kommer upp i 247 som i fjol.

Hmm, fortfarande exakt 10 mil efter. 222 mil idag.

Bra kämpat allihop!

Har varit dålig på att uppdatera här, men idag nådde jag 365 mil, t o m innan 2/3 av året passerat. Efter en vår med en del förkylningar (mars dålig träningsmånad, april usel) så har jag kunnat träna helt störningsfritt sen i maj.

Nja..., jag missade målet.

341 mil blev det.

En ökning sen i fjol med 10 mil, dock. Kanske nästa år?

Däremot så lyckades jag för första gången att springa mer än hälften så många mil mot av vad jag kör bil!