Quote from Guest on 22 August 2013, 18:38På min skola har vi ett lopp som betygsätts på 5 km. Jag kan springa 3 km det vet jag, sen kan jag ju pusha det sista ur mig på 1 km till. Låter 5km troligt då?
På min skola har vi ett lopp som betygsätts på 5 km. Jag kan springa 3 km det vet jag, sen kan jag ju pusha det sista ur mig på 1 km till. Låter 5km troligt då?
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 18:48Hej Melissa,
Jag jobbar som idrottslärare och det finns ingenting som stödjer att sätta betyg på hur snabbt du springer ett lopp på 5 km. Möjligtvis kan man få in det i "det första betygskriteriet" som handlar om komplexa rörelser och om att anpassa sina
Hej Melissa,
Jag jobbar som idrottslärare och det finns ingenting som stödjer att sätta betyg på hur snabbt du springer ett lopp på 5 km. Möjligtvis kan man få in det i "det första betygskriteriet" som handlar om komplexa rörelser och om att anpassa sina
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 19:03Hoppas min lärare tänker likadant. För han sa något om att tiden var viktig och att 25-30 var lagom.
Hoppas min lärare tänker likadant. För han sa något om att tiden var viktig och att 25-30 var lagom.
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 19:06Annars får du trycka upp lite dokument under näsan på honom!
Annars får du trycka upp lite dokument under näsan på honom!
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 19:19Om du vågar så fråga honom var det står att man skall betygsätta ett lopp och be honom visa dig det stället. Be gärna även din vårdnadshavare kontakta läraren om du vill.
I det här fallet verkar det som att din lärare gör fel och inte har hängt med i utve
Om du vågar så fråga honom var det står att man skall betygsätta ett lopp och be honom visa dig det stället. Be gärna även din vårdnadshavare kontakta läraren om du vill.
I det här fallet verkar det som att din lärare gör fel och inte har hängt med i utve