Quote from Lena Bjerlöw on 13 March 2008, 22:04Ska bli såååå kul! Laddad! 😀
Ska bli såååå kul! Laddad! 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 10:39Gå på ultratinget!
Oavsett relation till ultralöpningen är ni en del av den om ni kommer till Skövde.
Vill vi att det fortsatt skall arrangeras tidslopp och distansultror är det viktigt att komma till mötet. Dessa arrangemang hänger på ett fåtal eldsjäla
Gå på ultratinget!
Oavsett relation till ultralöpningen är ni en del av den om ni kommer till Skövde.
Vill vi att det fortsatt skall arrangeras tidslopp och distansultror är det viktigt att komma till mötet. Dessa arrangemang hänger på ett fåtal eldsjäla
Quote from Christer Heinbäck on 14 March 2008, 11:07Möte?
Möte?
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 11:54Se http://www.ultradistans.se
Quote from Christer Heinbäck on 14 March 2008, 15:20Ok, Tack. 🙂
Ok, Tack. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 22:12Till alla er som skall springa: jag håller tummarna stenhårt och tänker på er! 🙂
Till alla er som skall springa: jag håller tummarna stenhårt och tänker på er! 🙂
Quote from Charlotte Skoglund on 16 March 2008, 08:48så då var första 6h genomförd, det känns i benen nu kan jag lova :´(
en trevlig tillställning med mkt folk som i väldigt varerat tempo som tog sig en himla massa varv runt den 1200m långa banan.
det tog inte fullt 2varv innan jag blev varvad för första g
så då var första 6h genomförd, det känns i benen nu kan jag lova :´(
en trevlig tillställning med mkt folk som i väldigt varerat tempo som tog sig en himla massa varv runt den 1200m långa banan.
det tog inte fullt 2varv innan jag blev varvad för första g
Quote from Lena Bjerlöw on 16 March 2008, 15:35Så var mitt andra 6-timmarslopp avklarat! Jag nådde mitt "hemliga" mål på 52km (officiellt mål på 50km).
Jag höll mkt mer jämn fart under hela loppet än vad ja gjorde i Åby 6H. Efter sådär 25-30 varv gick det ju långsammare. De gamla vanliga känningarna
Så var mitt andra 6-timmarslopp avklarat! Jag nådde mitt "hemliga" mål på 52km (officiellt mål på 50km).
Jag höll mkt mer jämn fart under hela loppet än vad ja gjorde i Åby 6H. Efter sådär 25-30 varv gick det ju långsammare. De gamla vanliga känningarna
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 18:27Bra jobbat Karin o Kalle (o alla andra kämpar) 🙂
Bra jobbat Karin o Kalle (o alla andra kämpar) 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 18:43Bra jobbat Karin. Vi ses i Mellsta.
Bra jobbat Karin. Vi ses i Mellsta.