Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 10:23Är en nybörjare med löpning, alltså lite längre distanser. Detta verkar dock jätteskoj och vore kanske en bra uppladdning inför de loppen som jag anmält mig till hittills under 2008 (Göteborgsvarvet, Stockholm Marathon).
Hur länge kan man anmäla sig och
Är en nybörjare med löpning, alltså lite längre distanser. Detta verkar dock jätteskoj och vore kanske en bra uppladdning inför de loppen som jag anmält mig till hittills under 2008 (Göteborgsvarvet, Stockholm Marathon).
Hur länge kan man anmäla sig och
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 10:49Tyvärr så verkar inte sidan undehållas..... det hade varit förbaskat kul att se vem som anmält sig t. ex. Men det står ju att man kan anmäla sig även på tävlingsdagen, så det är ett risktagande. Vill du ha en lapp så 😉
Du skriver att du är nybörjare och
Tyvärr så verkar inte sidan undehållas..... det hade varit förbaskat kul att se vem som anmält sig t. ex. Men det står ju att man kan anmäla sig även på tävlingsdagen, så det är ett risktagande. Vill du ha en lapp så 😉
Du skriver att du är nybörjare och
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 10:42Jaha. Då är jag anmäld. Någon gång i livet måste man ju springa ett sextimarslopp. Eller?
Jaha. Då är jag anmäld. Någon gång i livet måste man ju springa ett sextimarslopp. Eller?
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 10:47Nja...snarare flera gånger 🙂
(fråga din fästmö så får du se 😉 )
Nja...snarare flera gånger 🙂
(fråga din fästmö så får du se 😉 )
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 10:53Shit, Hans, ska du också bli ultraman (hm, låter ju lika koolt som ironman) nu? 🙂
Shit, Hans, ska du också bli ultraman (hm, låter ju lika koolt som ironman) nu? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 18:33Nu äntligen får man se vilka som har en trevlig lördag framför sig......
http://www.ultrasweden.se/anmalda.htmDe har bara glömt att ta bort mig.
Lycka till alla!(V)
Nu äntligen får man se vilka som har en trevlig lördag framför sig......
http://www.ultrasweden.se/anmalda.htm
De har bara glömt att ta bort mig.
Lycka till alla!
(V)
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 20:24Jag satsar på nästa år i alla fall =)
Jag satsar på nästa år i alla fall =)
Quote from Christer Heinbäck on 2 February 2008, 20:27Ska du inte vara med Maria?
Ska du inte vara med Maria?
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 21:18Nej tyvärr blir det inget Skövde för mig i år.
Skulle vilja bita mig i tungan....... här har man skrutit om att trots att man på 1år gått från att bara orka jogga runt 910 m till hela 45 km ALDRIG haft mer än en blåsa att skriva upp i skadeboken..........
Nej tyvärr blir det inget Skövde för mig i år.
Skulle vilja bita mig i tungan....... här har man skrutit om att trots att man på 1år gått från att bara orka jogga runt 910 m till hela 45 km ALDRIG haft mer än en blåsa att skriva upp i skadeboken..........
Quote from Christer Heinbäck on 4 February 2008, 09:40Va synd Maria. 🙁
Hoppas du snart blir bra så du kommer ut i löpspåret igen. 🙂
Va synd Maria. 🙁
Hoppas du snart blir bra så du kommer ut i löpspåret igen. 🙂