Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 09:59Tack alla, för uppmuntrande ord här och i "privata"!
Ja, det hoppas jag så sannerligen också Sandra!!!!!
Tack alla, för uppmuntrande ord här och i "privata"!
Ja, det hoppas jag så sannerligen också Sandra!!!!!
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 19:35Någon som vet om man kan hoppas på att få anmälningsavgiften tillbaka vid avbokning?
Någon som vet om man kan hoppas på att få anmälningsavgiften tillbaka vid avbokning?
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 19:39Går säkert om du mejlar Reima i god tid (nu)!
Går säkert om du mejlar Reima i god tid (nu)!
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 20:39Jag mailade den 21 januari.....har ännu inte fått svar.
Jag mailade den 21 januari.....har ännu inte fått svar.
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 20:45Skicka ett nytt påminnelse-mejl, det har garanterat glömts av och inte förblivit obesvarat med flit!
Skicka ett nytt påminnelse-mejl, det har garanterat glömts av och inte förblivit obesvarat med flit!
Quote from Charlotte Skoglund on 7 March 2008, 17:11efter allt snack om ultralöpning har jag blivit inspirerad. var för ngn vecka sedan ute och långsprang det blev 3,6mil den gången i moderat tempo. insåg att man nödvändigtvis inte behöver halta i två veckor bara för att jag sprungit över en mil, bara jag
efter allt snack om ultralöpning har jag blivit inspirerad. var för ngn vecka sedan ute och långsprang det blev 3,6mil den gången i moderat tempo. insåg att man nödvändigtvis inte behöver halta i två veckor bara för att jag sprungit över en mil, bara jag
Quote from Sissel Svanøe on 11 March 2008, 11:41Det är dags snart! Det är ännu inte för sent att anmäla sig!
Det är dags snart! Det är ännu inte för sent att anmäla sig!
Quote from Christer Heinbäck on 12 March 2008, 12:47Det ser ut att bli fint väder enl www.smhi.se
Växlande molnighet o några plusgrader.
2 m/s i vind.
Det ser ut att bli fint väder enl http://www.smhi.se
Växlande molnighet o några plusgrader.
2 m/s i vind.
Quote from Mari Johansson on 13 March 2008, 19:27Nu är det snart dags. Jag och Carina skall sussa på hotell Prisma åker hem efter mötet på lördag.
Nu är det snart dags. Jag och Carina skall sussa på hotell Prisma åker hem efter mötet på lördag.
Quote from Sissel Svanøe on 13 March 2008, 20:26Vi kommer upp på fredag kväll så vi ses väl då Stefan. Och Sandra, vilken tur vi har med vädret. Bättre än så kan det väl inte bli 🙂
Vi kommer upp på fredag kväll så vi ses väl då Stefan. Och Sandra, vilken tur vi har med vädret. Bättre än så kan det väl inte bli 🙂