Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hur kommer det sig att första passet med en ny pryl ALLTID känns bättre än förra passet? I mitt fall körde jag mitt pass idag med splirrans nya tights o jacka från Craft.
Åh.. Har nog aldrig haft ett sånt underbart pass innan (genomfördet på Söder i Regn,

Nya prylar har magiska egenskaper. Tyvärr försvinner de efter ett tag och då måste man köpa nya prylar. 🙂

Ja så är det kanske - hoppas mina nya skor (som jag skrev om här: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=171991) håller den där nya-effekten till 31:a maj bara!

Jag testade dom nya skorna idag (också regn o kallblåst) men jag bara flög

Christer - Du hade väl inte druckit Red Bull 😉

Hehe, nä men det verkar som om skorna är en bra ersättning! Bara dom inte blir dopingklassade...

Det är ju liksom så hela samhället är uppbyggt. Ge mig en ny 50" plasma så går jag och ler några dagar 😉

Jag som går och funderar på en 40" LCD 🙂 Men visst har du rätt - och sen kastar man skiten och köper en lite snabbare/bättre/lättare/whatever - samtidigt som jag är en riktig pryl-fanatiker så inser jag ju att det är rätt sjukt alltihop...

Ja men vi prylgalningar genererar ju jobb och därmed skattepengar och bidrar på så sätt till ett bättre samhälle 😀

Låter ju kanon Henrik. Själv har jag en splitter Craft-jacka som ligger hemma och väntar på att bli rastad. Ska spara den tills jag är mogen för att maxa på milen eller nåt!

Jag hittade ett par 3/4 Newline vårtajts igår som matchar svarta funbeattröjan... Jösses vad jag längtar efter första vårpasset i dem! Jag kommer att vara kanonsnabb. (#)