Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning9,69
You need to log in to create posts and topics.

Joakim: http://www.svt.se/os
där har du svenska sändningar på nätet

Utrolig pent løp ja - men å roe ned farten 20 meter før mållinja er jo ikke akkurat noe man gjør i en finale da, er jo ingen poeng i å spare seg mer da!

Om han hadde kjørt på hele veien kunne vi kanskje sett en tid under 9,60!

Hur många av "Mästarna" på hundra meter sedan 1984 har varit inblandade i dopinghärvor förr eller senare?

Christian - Håller med, varför inte köra fullt ös hela vägen? Fundersam.........eller inte.

Får han 1000 000$ för varje rekord av sponsorerna så är det svaret.

Ungefär så!

"Hur många av "Mästarna" på hundra meter sedan 1984 har varit inblandade i dopinghärvor förr eller senare?"

De flesta...

Jag minns ju tydligt soul 88 när ben johnson sprang in på 9 79. Minns gjädjen över att han slog fjanten carl lewis. sedan minns jag hur totaldäckad jag blev, inte överraskad, men däckat och besviken när han åkte fast för doping. Jag tror och hoppas nu att

Sluta springa efter 60-80 meter o leka hem det?? min glädje väntar på dopingresultatet

Aadu

Det enda som tyder på att han ej är dopad är väl kroppsformen, som är lång, slimmad och graciös att jämföra med Gatlin, Chambers, Mitchell, Johnson, Christie, Montgomory o.s.v. som var muskulösa kraftpaket, i de flesta fall även bevisat uppbyggt med