Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 22:54dopad eller ej - det var ett sagolikt vackert lopp.
dopad eller ej - det var ett sagolikt vackert lopp.
Quote from Fredric Lagerström on 16 August 2008, 22:54Just precis.
Just precis.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 23:12Tror att de iofs tappar mindre än vad vi tror på att löpa "avstannande"
Det är ju inte ovanligt att topptider på 100m har satts i kvart och semi just avstannande. Han kör väl fullt i åtminstone drygt 80m sedan kommer armarna ut, men benen matar på. Först
Tror att de iofs tappar mindre än vad vi tror på att löpa "avstannande"
Det är ju inte ovanligt att topptider på 100m har satts i kvart och semi just avstannande. Han kör väl fullt i åtminstone drygt 80m sedan kommer armarna ut, men benen matar på. Först
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 23:24Du har säkert rätt Anders, men det har ju hänt alltsom oftast att det har smugit sig in lite doping. Men jag hoppas o hoppas på att det var ett rent race.
Du har säkert rätt Anders, men det har ju hänt alltsom oftast att det har smugit sig in lite doping. Men jag hoppas o hoppas på att det var ett rent race.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 04:38Renrace är det bara med Rudolf i startblocken.
Det har inte varit "rent" sedan 32. Anabola fanns med i bilden 36 och innan dess körde man på kokain, stryknin pch annat gott&blandat.
Renrace är det bara med Rudolf i startblocken.
Det har inte varit "rent" sedan 32. Anabola fanns med i bilden 36 och innan dess körde man på kokain, stryknin pch annat gott&blandat.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 08:27Nä, dopad kan han ju vara oavsett, det var mer en reflektion över själva avstannandet och hur stor tidsförlusten är.
Nä, dopad kan han ju vara oavsett, det var mer en reflektion över själva avstannandet och hur stor tidsförlusten är.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 14:35Stackars Fani Halkia som halkade ut ur OS och hem till Grekland. Hon har sällskap av en annan grekisk löpare.
Tyngdlyftare och några till från Grekland ställde in sina resor innan OS startade.
Stackars Fani Halkia som halkade ut ur OS och hem till Grekland. Hon har sällskap av en annan grekisk löpare.
Tyngdlyftare och några till från Grekland ställde in sina resor innan OS startade.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 15:13De fick bara lite hemlängtan. Den kan vara riktigt svår!
När man har ordentliga grödor på hemmaplan så vill man inte gärna stå ut med blaskigt kaffe.
De fick bara lite hemlängtan. Den kan vara riktigt svår!
När man har ordentliga grödor på hemmaplan så vill man inte gärna stå ut med blaskigt kaffe.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 16:13Mats: tack för tipset. Tyvärr så känner den av IP-adressen, och spärrar sändning utanför Sverige.. Får hålla tillgodo med SR:s webradio, helt ok i och för sig, även om ett hundrameterslopp är rätt meningslöst på radio.
Mats: tack för tipset. Tyvärr så känner den av IP-adressen, och spärrar sändning utanför Sverige.. Får hålla tillgodo med SR:s webradio, helt ok i och för sig, även om ett hundrameterslopp är rätt meningslöst på radio.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 16:29Det var en riktig prestation han genomförde, men det underbaraste med hela händelsen tyckte jag var hans inställning. Fler som honom behövs i toppidrotten!
Dock ska man inte inbilla sig att att idrott på den nivån är ren. Jag är HELT övertygad om att all
Det var en riktig prestation han genomförde, men det underbaraste med hela händelsen tyckte jag var hans inställning. Fler som honom behövs i toppidrotten!
Dock ska man inte inbilla sig att att idrott på den nivån är ren. Jag är HELT övertygad om att all