Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 09:52Jag vill se bandets sekundvisare hela tiden om jag kör så korta intervaller och vill kunna fokusera på att vila hela 30 sekundrarna. Men alla sätt är väl bra utom dom dåliga så du får väl prova dig fram. SÅ pilligt är det nog inte med några sekunder hit e
Jag vill se bandets sekundvisare hela tiden om jag kör så korta intervaller och vill kunna fokusera på att vila hela 30 sekundrarna. Men alla sätt är väl bra utom dom dåliga så du får väl prova dig fram. SÅ pilligt är det nog inte med några sekunder hit e
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 10:58Håller mig till överlevnadsinstinkten helt enkelt och trappar ner o upp. =) Så kan jag fortsätta träna med mina veka armar.. 🙂
Håller mig till överlevnadsinstinkten helt enkelt och trappar ner o upp. =) Så kan jag fortsätta träna med mina veka armar.. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 11:07Gör det du. 🙂
Gör det du. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 15:22MoA, du ska inte behöva träna till dig muskler i armarna för att springa, utan du bör nog titta på hur du använder dina armar i löpningen.
Försök att låta de vara slappa, sänk ner axlarna så att du inte spänner dem, öppen eller halvöppen handflata så du i
MoA, du ska inte behöva träna till dig muskler i armarna för att springa, utan du bör nog titta på hur du använder dina armar i löpningen.
Försök att låta de vara slappa, sänk ner axlarna så att du inte spänner dem, öppen eller halvöppen handflata så du i
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 15:42Jag har verkligen aktivt försökt tänka på det eftersom jag lätt drar upp axlarna, därför tar jag ofta och låter armarna hänga och springer så.. Jag har inte ont i axlar, nacke, armar.. utan jag får grym mjölksyra i överarmarna, precis som jag springer o s
Jag har verkligen aktivt försökt tänka på det eftersom jag lätt drar upp axlarna, därför tar jag ofta och låter armarna hänga och springer så.. Jag har inte ont i axlar, nacke, armar.. utan jag får grym mjölksyra i överarmarna, precis som jag springer o s
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 17:02MoA, du får köra lite "jazz hands" när du springer så ordnar det sig.
Kolla denna videon:
http://youtu.be/PcYFNaIWTwE
Tatueringarna är inte obligatoriska.
MoA, du får köra lite "jazz hands" när du springer så ordnar det sig.
Kolla denna videon:
Tatueringarna är inte obligatoriska.