Quote from Catharina Brattlin on 24 January 2013, 12:33Ja, tänk hur en diskussion kan utvecklas pga ett par stavfel. 😉
Ja, tänk hur en diskussion kan utvecklas pga ett par stavfel. 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 12:40Sylvia, det är ju högsäsong för stavfel nu. 😀
Daniel, som jag förstått det hela så är nackdelen själva remmen på Airtrim.
Allt annat sitter ju liksom på framsidan av huvudet och inte i nacken.
Sylvia, det är ju högsäsong för stavfel nu. 😀
Daniel, som jag förstått det hela så är nackdelen själva remmen på Airtrim.
Allt annat sitter ju liksom på framsidan av huvudet och inte i nacken.
Quote from Elias Engqvist on 24 January 2013, 12:46Det är nackdelen som är nackdelen med Airtrim!
Det är nackdelen som är nackdelen med Airtrim!
Quote from Bjarne Lewin on 24 January 2013, 15:44Lungplus: Framifrån ser man jätteplågad ut, värdens vidraigaste grimas altså. . Från sidan ser det ut som att man har anknäbb. Värmer inte ansiktet. Den måste skakas ur i bland annars rinner det vätska ur den. Det påstås att den kan diskas i maskin men ja
Lungplus: Framifrån ser man jätteplågad ut, värdens vidraigaste grimas altså. . Från sidan ser det ut som att man har anknäbb. Värmer inte ansiktet. Den måste skakas ur i bland annars rinner det vätska ur den. Det påstås att den kan diskas i maskin men ja
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 18:08Buff fungerar under 4-5 timmars pass.
Buff fungerar under 4-5 timmars pass.
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 20:41Daniel,
Jag kan inte ge några för/nackdelar, men har nu fått nys om följande:
http://www.naaf.no/no/astma/jonas-varmemaske/
Vet ej om den går att få tag på i Sverige, men den ser inte helt fel ut...I går köpte jag en balaklava och en buff i barnstorlek
Daniel,
Jag kan inte ge några för/nackdelar, men har nu fått nys om följande:
http://www.naaf.no/no/astma/jonas-varmemaske/
Vet ej om den går att få tag på i Sverige, men den ser inte helt fel ut...
I går köpte jag en balaklava och en buff i barnstorlek
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 21:43Lösningen med att ha en värmeväxlingszon är inte åtsittande persedlar.
Lösningen med att ha en värmeväxlingszon är inte åtsittande persedlar.
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 11:56Sprang med Airtrim för första gången idag. OK, men finns utrymmer för förbättringar.
Mycket varmluft åker upp vid näsan mot ögonen. Hade inte varit problem om det inte orsakade så förbålt mycket is i ögonfransarna och så.
Jag tycker också att det känns
Sprang med Airtrim för första gången idag. OK, men finns utrymmer för förbättringar.
Mycket varmluft åker upp vid näsan mot ögonen. Hade inte varit problem om det inte orsakade så förbålt mycket is i ögonfransarna och så.
Jag tycker också att det känns
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 20:09Jag tyckte den satt bäst om man drar åt remmen när du tittar rakt fram,så att masken nästan "spänner" åt runt ansiktet,sedan blir det mer naturligare då du springer och huvudt rör sig.
Jag tyckte den satt bäst om man drar åt remmen när du tittar rakt fram,så att masken nästan "spänner" åt runt ansiktet,sedan blir det mer naturligare då du springer och huvudt rör sig.
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 21:50Det är säkert bra med en sån rent praktiskt fysiskt, men faktum är att man ser ut som en kriminell gris i en airtrim
Det är säkert bra med en sån rent praktiskt fysiskt, men faktum är att man ser ut som en kriminell gris i en airtrim