Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 21:53Somliga ser bättre ut med än utan.
Har å andra sidan aldrig sett en kriminell gris.
Somliga ser bättre ut med än utan.
Har å andra sidan aldrig sett en kriminell gris.
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 21:57Helt ärligt,finns det någon vuxen som bryr sig om hur man ser ut när man tränar?!
Helt ärligt,finns det någon vuxen som bryr sig om hur man ser ut när man tränar?!
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 22:08Med anledning av att träning just nu är en modetrend så är svaret absolut.
Med anledning av att träning just nu är en modetrend så är svaret absolut.
Quote from Bjarne Lewin on 26 January 2013, 09:49Man får en del roliga reaktioner om man är ute och springer med en airtrim också, men jag föredrar det framför att alltid ha ont i halsen 🙂
Man får en del roliga reaktioner om man är ute och springer med en airtrim också, men jag föredrar det framför att alltid ha ont i halsen 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 09:55Ja, det är en del som kollar lite extra när airtrim är på, men det bjuder vi på. Var faktiskt ett barn som stannade och pekade på mig en gång. 🙂 Igår när jag var ute och sprang stack min lins iväg under ögat (efter att jag varit där och petat, jag erkän
Ja, det är en del som kollar lite extra när airtrim är på, men det bjuder vi på. Var faktiskt ett barn som stannade och pekade på mig en gång. 🙂 Igår när jag var ute och sprang stack min lins iväg under ögat (efter att jag varit där och petat, jag erkän
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 12:14Själv fick jag häromdagen ropat efter mig "Springer du med gasmask?!" när jag kom med min airtrim. Kommentaren fälldes av ett par som stod och rökte vid en busshållplats och jag fick lust att svara "Ja, man är ju så illa tvungen när folk står och röker hä
Själv fick jag häromdagen ropat efter mig "Springer du med gasmask?!" när jag kom med min airtrim. Kommentaren fälldes av ett par som stod och rökte vid en busshållplats och jag fick lust att svara "Ja, man är ju så illa tvungen när folk står och röker hä
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 13:09@Jenny Jag blev inte kompis med formen på masken och vände min Airtrim uppochned. Den täcker då inte näsan vilket jag trodde skulle vara ett problem men som jag upptäckt fungerar bra för min ansiktsform.
@Jenny Jag blev inte kompis med formen på masken och vände min Airtrim uppochned. Den täcker då inte näsan vilket jag trodde skulle vara ett problem men som jag upptäckt fungerar bra för min ansiktsform.
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 21:02Fredrik L:
Du är ett geni! Det är nästan så att jag tror att det skulle kunna fungera! Nu har det ju tyvärr blivit blidväder ute, så just nu behövs inte masken. Hoppas på riktig vinterkyla igen! Detta måste provas!
Kram,
Jenny
Fredrik L:
Du är ett geni! Det är nästan så att jag tror att det skulle kunna fungera! Nu har det ju tyvärr blivit blidväder ute, så just nu behövs inte masken. Hoppas på riktig vinterkyla igen! Detta måste provas!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 09:34@Jenny Nilsson Geni... Jag... Smickrare där 😉
Hoppas det funkar för dig. Blir vi fler får vi väl trycka på för en "Airtrim 2.0" med förbättrad passform. Jag trodde jag var ensam om att uppleva problemet.
@Jenny Nilsson Geni... Jag... Smickrare där 😉
Hoppas det funkar för dig. Blir vi fler får vi väl trycka på för en "Airtrim 2.0" med förbättrad passform. Jag trodde jag var ensam om att uppleva problemet.
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 07:54Såja, nu är det snart dags igen, kanske, för kyla...
Jag hann aldrig prova att vända Airtrim uppochner på en riktig löptur, men jag är lite skeptisk till att det kommer att funka med glasögonen... Tror att det blir imma, vilket blir till is...Jag har "f
Såja, nu är det snart dags igen, kanske, för kyla...
Jag hann aldrig prova att vända Airtrim uppochner på en riktig löptur, men jag är lite skeptisk till att det kommer att funka med glasögonen... Tror att det blir imma, vilket blir till is...
Jag har "f