Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Min dragkedja ligger gärna och skaver...så jag måste ha assistens att lägga allt tillrätta. Sen lite vaselin så funkar det. Jag har ju en budgetdräkt ff jag 😉

Det är beklagligt att vissa envisas med att sabotera mina trådar med off topic spekulationer och falsk ryktesspridning utan att någon moderator griper in. Sedan vore det trevligt om det kunde diskuteras någonting annat än våtdräkter och Vansbro.

Det här är inte din tråd utan Carl Johan Petterssons. Och den heter "Simning - Aj, aj...Skavsår i nacken från våtdräkt..."

Jag tror du blandade ihop trådarna Ispojken. Blev det trassligt?

Body Glide Carl-Johan! jag använder den & inga skavsår, sen ta gärna hjälp att kolla att när du har dragit upp dragkedjan att kardborren "sitter rätt" , du förstår nog vad jag menar.

Nu har det just varit Vansbro och det är väl naturligt att man disk. det och Våtdräkter....Det är ju liksom OW-säsong om nu nån har missat det (V)

Det kom ju ifrån rätt person. Du är ju inte något praktexempel när det gäller att följa topic i andra trådar direkt.

Så korkat att det är kul.

Det är ganska talande att det inte är något huvud på din avatar Ispojken.
Du missade ett par saker till:

Jag klagade inte att du inte höll dig till ämnet. Jag klagade på att du påstod att det här var din tråd.
Det var du som klagade på att att det dis

Det jag klagade på var att vissa personer här inte kan hålla sig till topic utan ständigt måste komma med personangrepp och OT så fort jag skapar en ny tråd.

Varför gör du det i den här tråden?

Det kallas att kasta sten i glashus!