Quote from Tomas Stöt on 12 July 2012, 10:29Min dragkedja ligger gärna och skaver...så jag måste ha assistens att lägga allt tillrätta. Sen lite vaselin så funkar det. Jag har ju en budgetdräkt ff jag 😉
Min dragkedja ligger gärna och skaver...så jag måste ha assistens att lägga allt tillrätta. Sen lite vaselin så funkar det. Jag har ju en budgetdräkt ff jag 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 12:09Det är beklagligt att vissa envisas med att sabotera mina trådar med off topic spekulationer och falsk ryktesspridning utan att någon moderator griper in. Sedan vore det trevligt om det kunde diskuteras någonting annat än våtdräkter och Vansbro.
Det är beklagligt att vissa envisas med att sabotera mina trådar med off topic spekulationer och falsk ryktesspridning utan att någon moderator griper in. Sedan vore det trevligt om det kunde diskuteras någonting annat än våtdräkter och Vansbro.
Quote from Elias Engqvist on 12 July 2012, 12:21Det här är inte din tråd utan Carl Johan Petterssons. Och den heter "Simning - Aj, aj...Skavsår i nacken från våtdräkt..."
Jag tror du blandade ihop trådarna Ispojken. Blev det trassligt?
Det här är inte din tråd utan Carl Johan Petterssons. Och den heter "Simning - Aj, aj...Skavsår i nacken från våtdräkt..."
Jag tror du blandade ihop trådarna Ispojken. Blev det trassligt?
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 12:23Body Glide Carl-Johan! jag använder den & inga skavsår, sen ta gärna hjälp att kolla att när du har dragit upp dragkedjan att kardborren "sitter rätt" , du förstår nog vad jag menar.
Body Glide Carl-Johan! jag använder den & inga skavsår, sen ta gärna hjälp att kolla att när du har dragit upp dragkedjan att kardborren "sitter rätt" , du förstår nog vad jag menar.
Quote from Tomas Stöt on 12 July 2012, 13:03Nu har det just varit Vansbro och det är väl naturligt att man disk. det och Våtdräkter....Det är ju liksom OW-säsong om nu nån har missat det (V)
Nu har det just varit Vansbro och det är väl naturligt att man disk. det och Våtdräkter....Det är ju liksom OW-säsong om nu nån har missat det (V)
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 16:34Det kom ju ifrån rätt person. Du är ju inte något praktexempel när det gäller att följa topic i andra trådar direkt.
Det kom ju ifrån rätt person. Du är ju inte något praktexempel när det gäller att följa topic i andra trådar direkt.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 17:50Så korkat att det är kul.
Så korkat att det är kul.
Quote from Elias Engqvist on 12 July 2012, 18:15Det är ganska talande att det inte är något huvud på din avatar Ispojken.
Du missade ett par saker till:Jag klagade inte att du inte höll dig till ämnet. Jag klagade på att du påstod att det här var din tråd.
Det var du som klagade på att att det dis
Det är ganska talande att det inte är något huvud på din avatar Ispojken.
Du missade ett par saker till:
Jag klagade inte att du inte höll dig till ämnet. Jag klagade på att du påstod att det här var din tråd.
Det var du som klagade på att att det dis
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 18:29Det jag klagade på var att vissa personer här inte kan hålla sig till topic utan ständigt måste komma med personangrepp och OT så fort jag skapar en ny tråd.
Det jag klagade på var att vissa personer här inte kan hålla sig till topic utan ständigt måste komma med personangrepp och OT så fort jag skapar en ny tråd.
Quote from Elias Engqvist on 12 July 2012, 18:31Varför gör du det i den här tråden?
Det kallas att kasta sten i glashus!
Varför gör du det i den här tråden?
Det kallas att kasta sten i glashus!